Gå til innhold

Mange på hytta – hvordan ha sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I år blir hyttesommer sammen med samboer, hans svigerforeldre og søster med familie. Et sjarmerende sted nesten nede ved vannkanten. Jeg har mange gode minner fra når vi to har vært der alene med herlig sex både ute og inne.

Denne gangen blir det annerledes. Hytta har begrenset med sengeplasser, og det betyr at vi må ha søsterens 13-årige datter på en ekstra seng på vårt soverom. Dessuten er det veldig lytt mellom rommene der, så det er lett for alle å få med seg det som skjer.

Er det noen som har erfaring med hvordan man finner muligheter til sex i en sånn situasjon? Vil gjerne unngå to uker uten noe som helst. Alle tips mottas med takk.

Anonymkode: 9393c...acb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I skogen ?

Anonymkode: e8922...977

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gå en tur. Kjør en tur. 

Anonymkode: c0bd9...a94

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke like sexy med den snike seg unna familien-sexen i virkeligheten som når du sitter og drømmer på kvinneguiden. Men det er jo det dere "må". Snike dere unna. Gå en kveldstur og knull i skogen eller i et båthus. Dra på holmetur bare dere to og ha så mye sex dere bare vil.

Anonymkode: 71fcd...0bd

• Liker 20
Skrevet

Vel, du dør ikke å gå uten sex i 2 uker. Ellers får dere lure dere ut om natten å ha sex på stranden/skogen eller hvor det "passer".

• Liker 29
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Som de andre sier, gjør det utendørs, ta heller med noen godt å ligge på hvis det ikke frister med sand eller kvist i dåsa ;) 

Skrevet

Dere får gå dere en tur i skogen? Låne en bil og kjøre til et sted uten for mange mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Kom dere ut på tur alene, og finn et øde sted. Eller bare dropp det og hvisk hverandre i øret om alt dere skal gjøre når dere er alene igjen.

Anonymkode: c73ed...756

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå "tur", det gjør vi🙃 Ellers lurer jeg litt på hvem hans svigerforeldre er? Blir ikke det dine foreldre?

Anonymkode: 175ae...062

• Liker 14
Gjest Alterego666
Skrevet

Gå en tur i skogen. Ro en tur til en bortgjemt vik.

AnonymBruker
Skrevet

To uker uten gjør ingenting syns nå jeg. Men skal dere gjøre noe, ta en tur i skogen eller noe sånt :) I alle fall ikke gjør noe på rommet med 13-åringen.

Anonymkode: 9aae9...b57

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

To uker uten gjør ingenting syns nå jeg. Men skal dere gjøre noe, ta en tur i skogen eller noe sånt :) I alle fall ikke gjør noe på rommet med 13-åringen.

Anonymkode: 9aae9...b57

Ja, la oss for guds skyld ikke mate den fantasien.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan fikk egentlig tidligere generasjoner barn? Hvis vi går tilbake til før annen verdenskrig og tidligere (selv har jeg en svigermor på 90 år, så hennes barndom er ikke SÅ langt unna) snakker vi om små hus med få rom, tynne vegger etc. Og på bygda var det hus der flere sov på samme rom. Tipper at de fleste har eldre slektninger som forteller om hvordan deres besteforeldre vokste opp.

På den tiden fikk de jo barn - mange flere enn det man får i dag. Så de må ha hatt sex, helt sikkert i sengen også. Vil tro at bluferdigheten og synet på hva som er naturlig og en del av livet var mer avslappet enn i dag. Sikkert ikke noe å lengte tilbake til, men det er nyttig å tenke på innimellom.

Endret av Hunmedham
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hunmedham said:

Hvordan fikk egentlig tidligere generasjoner barn? Hvis vi går tilbake til før annen verdenskrig og tidligere (selv har jeg en svigermor på 90 år, så hennes barndom er ikke SÅ langt unna) snakker vi om små hus med få rom, tynne vegger etc. Og på bygda var det hus der flere sov på samme rom. Tipper at de fleste har eldre slektninger som forteller om hvordan deres besteforeldre vokste opp.

På den tiden fikk de jo barn - mange flere enn det man får i dag. Så de må ha hatt sex, helt sikkert i sengen også. Vil tro at bluferdigheten og synet på hva som er naturlig og en del av livet var mer avslappet enn i dag. Sikkert ikke noe å lengte tilbake til, men det er nyttig å tenke på innimellom.

Du vet at det går an å sende barna ut for leke og deretter ha seg?

Anonymkode: 40369...00c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk for tipsene. Ser ut til at vi blir ivrige turgåer. Utfordringen er at det er veldig mange hytter, stor campingplass og båthavn i området, så kan bli litt krevende å finne et skjult sted. Men absolutt verdt å prøve, tenker jeg. For pule skal vi! Svigerforeldre-foreldr - beklager forvirringen. Det er selvsagt mine svigerforeldre og hans foreldre det er snakk om. 

ts

Endret av Evig ung
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Hunmedham said:

Hvor mange norske romaner med handling på 1800- og tidlig 1900-tall har ikke scener der unge elskere sniker seg ut på natta og møtes ved eika, i båthuset eller bak låven for å knulle ut sin førstefødte?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Oisann, Glemte Anonym der, Jaja,,,,

• Liker 3
Skrevet

Prøv å finne en anledning hvor dere er alene litt. Bli hjemme når de andre er på tur f.eks. (Jeg hadde ikke orket å gjøre det i skogen. Bare stress, men noen liker sånt) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta med dere hver deres vibrator og bruk de på hverandre. Eller samtidig og konkurrer om hvem som kommer først. 

Det bråker ikke like mye. 

Anonymkode: fa37d...3cc

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

I år blir hyttesommer sammen med samboer, hans svigerforeldre og søster med familie. Et sjarmerende sted nesten nede ved vannkanten. Jeg har mange gode minner fra når vi to har vært der alene med herlig sex både ute og inne.

Denne gangen blir det annerledes. Hytta har begrenset med sengeplasser, og det betyr at vi må ha søsterens 13-årige datter på en ekstra seng på vårt soverom. Dessuten er det veldig lytt mellom rommene der, så det er lett for alle å få med seg det som skjer.

Er det noen som har erfaring med hvordan man finner muligheter til sex i en sånn situasjon? Vil gjerne unngå to uker uten noe som helst. Alle tips mottas med takk.

Når du må spørre om det, er du nok ikke gammel nok til å ha sex.  

Anonymkode: b14b4...d94

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...