AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Jeg forsøkte å søke etter politiattest for å han den klar til jeg fikk jobb, eller så jeg kunne gi arbeidsgiver beskjed om at den var på vei, men jeg får ikke søke uten dokumentasjon fra en arbeidsgiver. Må man få jobb uten politiattest FØR man får søke om det? Det er en stilling jeg vil søke på og der står det at man må ha politiattest. Er det noe man kommer med i ettertid da? Anonymkode: 632cb...6dc
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Du får et jobbtilbud, så bestiller du politiattest. Anonymkode: 3502c...15b
Aquarius04 Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 Du får jobb og så bestiller du politiattest. Dette fordi du må legge ved bevis på jobb når du søker om attesten. Dette kan være tilslaget for jobb eller et notat fra arbeidsgiver.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Skrevet 3. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe man kommer med i ettertid da? Anonymkode: 632cb...6dc Ja, og det vet arbeidsgiver også. Det de mener er at om du får jobben, men ikke politiattest så vil de trekke tilbudet. Anonymkode: 9d0ad...a45
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Skrevet 3. juli 2020 Takk for svar. 🙂 Jeg var visst litt for ivrig. Jeg har ikke gjort noe kriminelt, så det burde ikke være noe problem. Anonymkode: 632cb...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå