AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Spilte høy musikk en morgen på et nach. Og hadde verandadøren åpen, bor i et hus i et nabolag. Ingen naboer hadde klaget. Politiet kjørte bare rundt der å patruljerte og kom for å be oss slå av. Vi slo av og begynte å spille igjen fordi det ikke plager noen naboer og vi var veldig fulle, da kom de tilbake å sa at jeg blir anmeldt for dette. Avslo da musikken helt. De prøvde å ta med seg høytalern, men jeg klarte å snakke dem vekk fra å gjøre det. Men tror anmeldelsen fortsatt gjelder... Seriøst? Kan dette komme noen vei? Eller kommer den til å bli henlagt? Eller sa de det bare for å skremme? Noen erfaringer ? Anonymkode: b2a10...add
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 3. juli 2020 Ja, en studiekompis ble anmeldt for dette. Så jeg håper du også blir det. Forhåpentligvis gjør du ikke det igjen. Anonymkode: a5dc1...235 57
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, en studiekompis ble anmeldt for dette. Så jeg håper du også blir det. Forhåpentligvis gjør du ikke det igjen. Anonymkode: a5dc1...235 Å bli gjort til kriminell for noe så lite syns jeg er sykt når ingen naboer ble plaget. Og jeg aldri har blitt anmeldt for noe før. Spørsmålet er om det kommer noen vei, ikke om jeg blir anmeldt. Men om den kommer noen vei eller blir henlagt. Anonymkode: b2a10...add 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 3. juli 2020 Du kan jo ikke si med sikkerhet at ingen naboer ble plaget. Mest sannsynlig ble de plaget, for sånt er sykt irriterende når man vil sove om natta! For alt du vet så kan det være naboer som jobber turnus og skulle på jobb tidlig om morgenen og som ble holdt våken av deg. Godt mulig det var naboer som ringte politiet også. Dette er helt og holdent din egen feil. Hadde du hørt etter og ikke vært helt amøbe første gangen politiet var innom og ikke skrudd opp musikken igjen så hadde du nok ikke bli anmeldt Anmeldelsen vàr helt på sin plass, så har du forhåpentligvis lært til neste gang Anonymkode: 1198d...c18 100
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 3. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å bli gjort til kriminell for noe så lite syns jeg er sykt når ingen naboer ble plaget. Og jeg aldri har blitt anmeldt for noe før. Spørsmålet er om det kommer noen vei, ikke om jeg blir anmeldt. Men om den kommer noen vei eller blir henlagt. Anonymkode: b2a10...add Det er ordensforstyrrelse. Du får bot på mellom 4000 til 10000kr. Naivt å tro at ingen blir plaget av høy musikk når folk sover. Lykke til i fremtiden! Anonymkode: a5dc1...235 66
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #6 Skrevet 3. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ordensforstyrrelse. Du får bot på mellom 4000 til 10000kr. Naivt å tro at ingen blir plaget av høy musikk når folk sover. Lykke til i fremtiden! Anonymkode: a5dc1...235 Jeg har spurt de nermeste naboene. Jeg har bare 2 naboer. De bryr seg ikke om sånt har de sagt. Så sååå naivt er det ikke. De andre naboene er flere hundre meter unna. Anonymkode: b2a10...add
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #7 Skrevet 3. juli 2020 Lite sannsynlig at den blir henlagt siden det var politiet som oppdaget at du brøt påbudet. Litt vanskelig å lyve seg ut av, liksom. Og jeg kan garantere at naboer ble plaget, uansett om du hørte noe fra dem eller ikke om klaging. «Flere hundre meter unna» stopper ikke lydbølgene. Anonymkode: b4345...d28 39
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #8 Skrevet 3. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å bli gjort til kriminell for noe så lite syns jeg er sykt når ingen naboer ble plaget. Og jeg aldri har blitt anmeldt for noe før. Spørsmålet er om det kommer noen vei, ikke om jeg blir anmeldt. Men om den kommer noen vei eller blir henlagt. Anonymkode: b2a10...add Hvordan vet du at ingen naboer ble plaget?? Selvsagt ble de plaget! Du spilte høy musikk midt om natten med verandadøren åpen! De aller fleste ligger da våkne, men orker ikke nødvendigvis å stå opp, gå bort til huset ditt og ringe på, og så krangle med fulle folk om å skru ned lyden. Antakelig er det nettopp en plaget nabo som har ringt politiet. Jeg håper også du er anmeldt og får saken hengende ved deg for alltid. Anonymkode: a9def...e76 27
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #9 Skrevet 3. juli 2020 Så bra. Dere burde vite av dere selv at det ikke er ok. Flott politiarbeid. Håper på kjempebot. Hurra for politiet Anonymkode: b2571...703 36
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #10 Skrevet 3. juli 2020 Mange vil nok ved direkte spm fra den som hadde festen si at "Det plager meg ikke ". Hvis dere var veldig fulle, og i tillegg brøt påbudet fra politiet, kan det være at naboene er redde for å si sannheten? Når det gjelder selve anmeldelsen, så hører man jo på politiet den første gangen, eller?! Anmeldelsen er jo fullt og helt ditt eget ansvar siden du valgte å blåse i første beskjed! Hva er det med "voksne" folk??🙄 Anonymkode: 3d4a5...6c5 27
jabx Skrevet 3. juli 2020 #11 Skrevet 3. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Spilte høy musikk en morgen på et nach. Og hadde verandadøren åpen, bor i et hus i et nabolag. Ingen naboer hadde klaget. Politiet kjørte bare rundt der å patruljerte og kom for å be oss slå av. Vi slo av og begynte å spille igjen fordi det ikke plager noen naboer og vi var veldig fulle, da kom de tilbake å sa at jeg blir anmeldt for dette. Avslo da musikken helt. De prøvde å ta med seg høytalern, men jeg klarte å snakke dem vekk fra å gjøre det. Men tror anmeldelsen fortsatt gjelder... Seriøst? Kan dette komme noen vei? Eller kommer den til å bli henlagt? Eller sa de det bare for å skremme? Noen erfaringer ? Anonymkode: b2a10...add Du blir vel anmeldt for å ikke etterkomme pålegg fra politiet (om å skru av). 26
jabx Skrevet 3. juli 2020 #12 Skrevet 3. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å bli gjort til kriminell for noe så lite syns jeg er sykt når ingen naboer ble plaget. Og jeg aldri har blitt anmeldt for noe før. Spørsmålet er om det kommer noen vei, ikke om jeg blir anmeldt. Men om den kommer noen vei eller blir henlagt. Anonymkode: b2a10...add Det er vel heller lite sannsynlig at den blir henlagt hvis du er anmeldt for å ikke etterkomme politiets pålegg. 9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #13 Skrevet 3. juli 2020 Når politiet kommer innom og pålegger deg å dempe musikken er det litt dumt å skru den opp igjen etter at de har dratt... Anonymkode: 8b667...bea 22
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #14 Skrevet 3. juli 2020 Hvor gammel er du? Anonymkode: 5824f...378 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #15 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Anonymkode: 5824f...378 Håper virkelig ts er 18, voksene mennesker respekterer både naboer og politiet. Anonymkode: 4a68d...7ad 9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #16 Skrevet 3. juli 2020 Så om du har konfliktskye naboer kan du bråke så mye du vil? Du fikk advarsel og brytt den, så lite sympati fra min side. Anonymkode: 26764...9ec 10
Peanut Skrevet 3. juli 2020 #17 Skrevet 3. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Håper virkelig ts er 18, voksene mennesker respekterer både naboer og politiet. Anonymkode: 4a68d...7ad Hæh? De gjør de da vitterlig ikke 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #18 Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper virkelig ts er 18, voksene mennesker respekterer både naboer og politiet. Anonymkode: 4a68d...7ad Naboene mine er rundt femti og de spiller så høy musikk at det rister i huset mitt. Hører alt av tekst og rytmer selv om jeg har alle vinduer og dører lukket. Noen folk (mange?) er bare egoister, eventuelt veldig dumme. «Sola skinner, la meg legge meg på verandaen i bikini hele dagen, sette stereoanlegget mitt på maks og høre på Eminem og Bruce Springsteen så høyt som mulig.» Her er det maks tre meter mellom husene, tettbygd strøk. Tror ikke noen klager, men at det er plagsomt, det er det. Det er bare det at ingen vil være DEN naboen. Anonymkode: b4345...d28 12
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #19 Skrevet 3. juli 2020 Jeg skjønner ikke hvorfor folk tror at det er greit å trøkke musikk-smaken sin nedover øra på andre. Det skjer jevnt og trutt. I bilen, camping og i båten. Noe så irriterende. Norsk møkka musikk er f ikke for alle🤮 Anonymkode: 0c82e...ed1 13
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #20 Skrevet 3. juli 2020 Her får vi satse på at det blir en solid straff. Anonymkode: 18228...882 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå