Gå til innhold

Fett og karboblokker, erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er overvektig med BMI på 33. Hadde BMI på 40, men har trent hardt og spist sunt en lang stund nå, men nå stagnerer vekten selv om jeg trener og spiser sunt. Kjenner jeg trenger en liten motivasjon for å fortsette. 
var på besøk hos en venninne i dag og hun tok noe fett og karboblokkertabletter 1-2 dager i uken når hun hadde «cheat day». De inneholdt ekstrakt av hvite bønner, kitosan og ekstrakt av fikenkaktus. Hun har brukt det lenge og mener selv det fungerer og at hun ikke holder på vann som hun hadde gjort tidligere og at det hadde hjulpet henne ned i vekt. Hun sa også det gav henne mer stabilt og lavere blodsukker enn tidligere. 
noen som har erfaringer med disse ingrediensene eller generelt sett erfaring med å bruke fett og karboblokker? Er dette noe man ikke kan ta mens man er gravid?

Anonymkode: 57e69...318

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke tatt karboblokkere, men har lite tro på at de fungerer. Har selv slitt meg ned fra BMI 44 til BMI 24. Jeg kjenner til vektstagnering, og har brukt ulike metoder på å komme over de. En ting jeg gjør innimellom er å drite i trening og slanking, for så å gå på igjen. Variere trening, variere kosthold, variere kaloriinntak. Dette har fått meg ned (stabilt) fra 128 kg til 72 kg. Stagnerte kraftig på 75, men ga totalt beng i kost og trening under corona- og raste 3 kg på ti dager etter at trening startet etter corona igjen. 

trening som forbrenner mest; HIIT

kost som forbrenner mest; lavkarbo (Sørg for tilstrekkelig protein ifht vekt), kombinert med chili, masse vann, grønn/oolong/pur ehr te.

Anonymkode: 89680...aef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...