Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ømme pupper om morgen, men ikke så mye på natten. vært sånn i over 1 uke og det blir ikke noe bedre

Anonymkode: de18f...43b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

burde jeg dra til legen eller vente mye lenger?

Anonymkode: de18f...43b

AnonymBruker
Skrevet

ta en test

Anonymkode: 99fce...175

AnonymBruker
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å laste ned en menskalender fra google play på tlf som vil instilles seg hver gang du trykker på at du får mens. Da vil du på en måte huske sist gang du blødde og når. Også når det er forventet at du skal blø igjen. Den vise også når du har eggløsning men er ikke lkle sannsynlig hver gang. MEN du blir mye bedre kjent mdd kroppen av å ha det. Kroppstemp din stiger litt når eggløsningen din er i gang. Se på den streken under navelen din og kjenn ordentlkg etter på brystdnd dine og se på  dem. Du er dne eneste som kjennrr din egen kropp:) Går du en uke over eller får du ikke menstruasjon dagen du skulle fått så ta en test. Jeg er første gangs gravid nå og hadde full oversikt over syklus og graviditeten min pga dette. Du kommer til å juuuuble når du tar den. Ta den på morgenen ideet du våkner da er HCG hormonet ditt på sitt høyeste. 

Dra også til apotek for å få råd om disse lifeline vitamimtablettdne som vil gi masse næring til fosteret. Spør om du kan ta dem. Har du heller ikke gått på folat så mener jeg de vil si at du må starte på de lifeline tablettene. De vil hjelpe deg:) 

Lykke til ❤️

Anonymkode: 4547b...a32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ps: husk å få time hos lege også selv om ddm sier  at du skal ventr til uke 20. Du kan si du ønsker litt råd og og veiledning. Det gjorde jeg! 

Anonymkode: 4547b...a32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...