Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

5 uker gravid. Forrigeuke hadde jeg masse murringer og stikk i magen samt ømme brystvorter og var veldig oppblåst. Nå kjenner jeg ingenting i magen lenger, har kun ømme brystvorter. Nesten så jeg ønsker meg kvalme for å føle at jeg faktisk er gravid. Blir jo også urolig for at jeg ikke er gravid lenger siden jeg ikke har symptomer..

Anonymkode: 6a44c...cca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ingen symptomer bortsett fra uteblitt mens og etterhvert voksende mage. Var veldig heldig😊

Anonymkode: bee51...840

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ingen symptomer bortsett fra uteblitt mens og etterhvert voksende mage. Var veldig heldig😊

Anonymkode: bee51...840

Godt å høre at vi er flere :) håper bare alt er fint selv om jeg ikke merker noe 🙏🏻

Skrevet

Det er veldig vanlig og minst like vanlig å stresse over det. Husker når jeg var sånn 5-7 uker på vei. Ingen andre symptomer enn litt ømme bryster. Tror jeg gikk å trykket meg selv på brystene flere ganger i timen bare for å sjekke at det fortsatt var ømt. Og verden raste litt om de ikke var det. Det ble det manisk klemming til de føltes ømme igjen. Noe som sikkert var mer en konsekvens av trykkingen enn hormonene. Men barn ble det alle gangene!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Heisenberg skrev:

Det er veldig vanlig og minst like vanlig å stresse over det. Husker når jeg var sånn 5-7 uker på vei. Ingen andre symptomer enn litt ømme bryster. Tror jeg gikk å trykket meg selv på brystene flere ganger i timen bare for å sjekke at det fortsatt var ømt. Og verden raste litt om de ikke var det. Det ble det manisk klemming til de føltes ømme igjen. Noe som sikkert var mer en konsekvens av trykkingen enn hormonene. Men barn ble det alle gangene!

HahHa, spot on 😂klemmer flere ganger om dagen. Huff, gravide er gale! 
ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv var jeg litt kvalm på natten fram til uke 8-9, men ellers så og si symptomfri. Nå er jeg i uke 15 og merker ingen ting. Har ikke mage, har ikke symptomer og det er for tidlig til å kjenne bevegelser. Har bestilt en ul til før rutine-ul, bare for å se at det er liv...

Anonymkode: 064c8...116

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Heisenberg skrev:

Kjenner meg igjen.., måtte ta meg sammen så jeg ikke satt og klemte på puppene mine i lunsjen på jobb, liksom.. 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv var jeg litt kvalm på natten fram til uke 8-9, men ellers så og si symptomfri. Nå er jeg i uke 15 og merker ingen ting. Har ikke mage, har ikke symptomer og det er for tidlig til å kjenne bevegelser. Har bestilt en ul til før rutine-ul, bare for å se at det er liv...

Huff, stressende periode :( Blir noen lange måneder! 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg igjen.., måtte ta meg sammen så jeg ikke satt og klemte på puppene mine i lunsjen på jobb, liksom.. 🙄

Hahah 😄

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, stressende periode :( Blir noen lange måneder! 

Tida har gått sakte, ja! Nesten så jeg gleder meg til overstått ferie så jeg får noe å gjøre hver dag igjen. 😅

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke at jeg var gravid engang før jeg var 6 uker på vei,og ble kvalm i uke 8,så det trenger ikke å være et faretegn med lite symptomer i femte uke🥰 

Anonymkode: e1ae5...2a4

AnonymBruker
Skrevet

Tenk på alle som ikke finner ut at de er gravide før langt ut i svangerskapet! Jeg hadde vondt i magen (men trodde det var mensen på vei) og ble etterhvert småkvalm og veldig trøtt (men det var influensasesong). Etter uke 11-12 hadde jeg ikke et eneste symptom og jeg hadde helt flat mage fram til uke 22 eller noe. Gikk i stramme jeans uten problem. 

Anonymkode: 7729c...782

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke at jeg var gravid engang før jeg var 6 uker på vei,og ble kvalm i uke 8,så det trenger ikke å være et faretegn med lite symptomer i femte uke🥰 

Anonymkode: e1ae5...2a4

Jeg var 7-8 uker på vei. :fnise:

Anonymkode: 7729c...782

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tida har gått sakte, ja! Nesten så jeg gleder meg til overstått ferie så jeg får noe å gjøre hver dag igjen. 😅

Ja, enig!! Holder på å bli gal, tiden går så sakte 😄 Men du er jo veldig når oul, spark og mage da 😍 Blir sikkert mye mer virkelig da, og når du får vite kjønnet! 😍

ts

AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig! Jeg hadde ingen symptomer utenom uteblitt mens før uke 6. Du er så kort på vei at du ikke skal se bort fra at kvalmen dukker opp innen de par neste ukene, men du er heldig hvis du slipper. Jeg skjønner på en måte at man kan stresse over manglende symptomer, men jeg kan love deg at graviditeten kan bli blytung med mye symptomer, så bare pris deg lykkelig så lenge du slipper unna. 

Anonymkode: 80d37...f5a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet alle symptomene mine i uke 6 utenom ømme pupper. Fikk påvist BO på ultralyd i uke 9 og hadde hcg på 48000. Måtte ta medisinsk abort i uke 10. 

Vet det er vanlig at symptomer kommer og går. Men er desværre ikke alltid det går veien heller.

Kommer til å bli lykkelig for hver kjipe symptom ved neste graviditet :)

Anonymkode: c92a2...36b

Skrevet

Finnes gravide som går gjennom svangerskapet uten et eneste symptom. Jeg har hatt få eller ingen i mine svangerskap, bortsett fra manglende mens og litt trøtthet.

Du er også veldig tidlig enda til at mange av symptomene dukker opp. 

Det du skal være oppmerksom på er feks om du har symptomer som plutselig bare forsvinner og det vedvarer. Feks om du har symptomer som kvalme, ømme pupper og murringer fram til uke 8, og du opplever at i hele uke 9 så kjenner du deg akkurat som før graviditeten så burde det sjekkes opp. Det kan feks være et tegn på MA.  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ingen symtomer før babyen begynte å sparke. Veldig enkelt og fint svangerskap.

Anonymkode: 5e32f...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...