AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #1 Skrevet 2. juli 2020 Hallo Er nettop blitt gravid for andre gang og jeg sliter generelt med apetitten. Slik er det til vanlig også, at jeg har lite matlyst. Er det ingenting som frister, spiser jeg rett og slett ikke. Problemet nå er jo at jeg blir sulten, og sulten blir der. Vanligvis forsvinner den etter et kvarter, men nå er den der, og jegblir oftere sulten.. Det er så vanskelig! 🤢 Jeg finner ingenting jeg har lyst til å spise, alt er ekkelt eller lite fristende, det som jeg kan tenke på med lyst er frukt, men man blir jo ikke mett av det? . Nå som jeg er gravid, må man jo spise, og jeg spiste nettop to knekkebrød og jeg er fortsatt sulten. Takler ikke flere akkrat nå. Brød, smør, kjøtt, melk, biola, ost, syltetøy er ting jeg ikke takler. Har noen noe gode tips til hva som er enkelt å tilberede og lett å få tak i? Anonymkode: 4bebc...a86
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #2 Skrevet 2. juli 2020 Brødskive med majones, kokt skinke og maaasse småtomater på toppen. Kanskje litt crispysalat også.. og et glass fersk appelsinjuice til😋 Anonymkode: e7f0e...a78
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #3 Skrevet 2. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Brødskive med majones, kokt skinke og maaasse småtomater på toppen. Kanskje litt crispysalat også.. og et glass fersk appelsinjuice til😋 Anonymkode: e7f0e...a78 Sikkert godt 😊 vi kjøper halal salami i Sverige, men nå kan vi ikke dra dit. Knekkebrød med tomat og basilikum og litt Majones Høres faktisk ikke så ille ut. Masse frisk salat 😍 Anonymkode: 4bebc...a86
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #4 Skrevet 2. juli 2020 Alt jeg kan drikke og frukt er det jeg har fått i meg i mine graviditeter. Har likevel fått normale barn. Anonymkode: 2ad48...c22 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #5 Skrevet 2. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo Er nettop blitt gravid for andre gang og jeg sliter generelt med apetitten. Slik er det til vanlig også, at jeg har lite matlyst. Er det ingenting som frister, spiser jeg rett og slett ikke. Problemet nå er jo at jeg blir sulten, og sulten blir der. Vanligvis forsvinner den etter et kvarter, men nå er den der, og jegblir oftere sulten.. Det er så vanskelig! 🤢 Jeg finner ingenting jeg har lyst til å spise, alt er ekkelt eller lite fristende, det som jeg kan tenke på med lyst er frukt, men man blir jo ikke mett av det? . Nå som jeg er gravid, må man jo spise, og jeg spiste nettop to knekkebrød og jeg er fortsatt sulten. Takler ikke flere akkrat nå. Brød, smør, kjøtt, melk, biola, ost, syltetøy er ting jeg ikke takler. Har noen noe gode tips til hva som er enkelt å tilberede og lett å få tak i? Anonymkode: 4bebc...a86 Bare å spise masse frukt og det som frister Bedre det enn ingenting. Matlysten kommer kanskje etterhvert? Anonymkode: dc32a...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå