AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #1 Skrevet 2. juli 2020 Hadde en morsom diskusjon her med noen venner, vi diskuterte hva vi gjorde i sengen som vi trodde var sexy og tennende, men som vi nå forstår ikke var det 🙈 eller som andre gjorde mot oss. Har dere noe å dele? 😀 -jeg hørte at det var tennede at jenter lo under sex, så jeg begynnte å flire overdrevent mye uten grunn. 🤦♀️ - en mann jeg var sammen med mente at en våt finger i øret mitt var pirrende og sexy, wtf?? 😂 Anonymkode: 43efc...011
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #2 Skrevet 2. juli 2020 Finger i rumpehullet. Jeg liker det på meg selv, men hun likte det ikke 🙈 Anonymkode: 6bd58...7b3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #3 Skrevet 2. juli 2020 Mulig noen liker å bli slikket inni øret. Jeg liker det definitivt ikke, men har fått en del tunger inn der. 😬 Anonymkode: bc0f7...42a 4
Mæn40 Skrevet 2. juli 2020 #4 Skrevet 2. juli 2020 Lagde dyp bass lyd når jeg slikket. Ikke så vellykket som det høres ut som 🤪
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #5 Skrevet 2. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig noen liker å bli slikket inni øret. Jeg liker det definitivt ikke, men har fått en del tunger inn der. 😬 Anonymkode: bc0f7...42a Æsj. Sånt tull er for hunder Anonymkode: 8e568...899 4
Hr. Aktiv Skrevet 2. juli 2020 #6 Skrevet 2. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig noen liker å bli slikket inni øret. Jeg liker det definitivt ikke, men har fått en del tunger inn der. 😬 Anonymkode: bc0f7...42a Jo det er bra ja. Skikkelig turn on. Men desverre få damer som gjør det. 1
MortenMinstelønn Skrevet 2. juli 2020 #8 Skrevet 2. juli 2020 (endret) Det er da ikke sånn at jeg trodde noe var sexy og plutselig mener noe annet nå. Det jeg mener er sexy, mener jeg trolig livet ut. Liver er forunderlig nok til at den type ting skal endres også. Ta meg med mine lyster. Eller du får lov å slippe. Endret 3. juli 2020 av MortenMinstelønn 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #9 Skrevet 2. juli 2020 1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev: Det er da ikke sånn at jeg trodde noe var sexy og plutselig mener noe annet nå. Det jeg mener er sexy, mener jeg trolig livet ut. Liver er forunderlig nok til at den type ting skal endres også. Ta meg med mine lyster. Eller du for lov å slippe. Spørsmålet er ikke hva du tenner på. Spørsmålet er om du har gjort noe fordi du trodde det var sexy for andre, men senere forsto ikke var spesielt sexy Anonymkode: 8e568...899 4
Raven.Writingdesk Skrevet 2. juli 2020 #10 Skrevet 2. juli 2020 Ikke noe jeg trodde var sexy men en del uerfarne gutter jeg har møtt i min ungdom : å stikke tunga ut når man kysser tungekyss og rotere rundt som et helikopter. Samme teknikk ble forøvrig brukt ved oralsex. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #11 Skrevet 2. juli 2020 6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jo det er bra ja. Skikkelig turn on. Men desverre få damer som gjør det. Ja får beklage på vegne av kvinner da, at vi ikke liker å spise ørevoks. Øreflipp er ok, men inni øret... nei takk! Virkelig ikke sexy, verken å gjøre eller bli gjort det på. Både lyd og fuktighet er noe jeg synes er veldig usexy. 😬 Anonymkode: bc0f7...42a 3
MortenMinstelønn Skrevet 2. juli 2020 #12 Skrevet 2. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er ikke hva du tenner på. Spørsmålet er om du har gjort noe fordi du trodde det var sexy for andre, men senere forsto ikke var spesielt sexy Ok. Nei, har jeg ikke rukket enda.
Hr. Aktiv Skrevet 2. juli 2020 #13 Skrevet 2. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja får beklage på vegne av kvinner da, at vi ikke liker å spise ørevoks. Øreflipp er ok, men inni øret... nei takk! Virkelig ikke sexy, verken å gjøre eller bli gjort det på. Både lyd og fuktighet er noe jeg synes er veldig usexy. 😬 Anonymkode: bc0f7...42a Ørevoks? Her i huset så driver vi med personlig hygiene. Det innebærer også vask av ørene. Forresten du er redd ørevoks, men å tungekysse og ikke minst suge pikk går greit liksom eller er det også æsj? 2
MarieLo Skrevet 3. juli 2020 #14 Skrevet 3. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja får beklage på vegne av kvinner da, at vi ikke liker å spise ørevoks. Øreflipp er ok, men inni øret... nei takk! Virkelig ikke sexy, verken å gjøre eller bli gjort det på. Både lyd og fuktighet er noe jeg synes er veldig usexy. 😬 Anonymkode: bc0f7...42a Enig. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #15 Skrevet 3. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja får beklage på vegne av kvinner da, at vi ikke liker å spise ørevoks. Øreflipp er ok, men inni øret... nei takk! Virkelig ikke sexy, verken å gjøre eller bli gjort det på. Både lyd og fuktighet er noe jeg synes er veldig usexy. 😬 Anonymkode: bc0f7...42a Amen ass. Vært borti menn på byen som har stukket tunga inn i øret mitt også, venner som fremmede, noe av det EKLESTE. Æsj. Grøsser bare ved tanken, får en trang til å kaste ting i veggen faktisk. Anonymkode: 61b1e...c03 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #16 Skrevet 3. juli 2020 6 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Ørevoks? Her i huset så driver vi med personlig hygiene. Det innebærer også vask av ørene. Forresten du er redd ørevoks, men å tungekysse og ikke minst suge pikk går greit liksom eller er det også æsj? Ørevoks smaker bittert og jævlig. Anonymkode: 61b1e...c03 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #17 Skrevet 3. juli 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er ikke hva du tenner på. Spørsmålet er om du har gjort noe fordi du trodde det var sexy for andre, men senere forsto ikke var spesielt sexy Anonymkode: 8e568...899 Bare på KG! Du gjør ting i senga fordi du har lest deg til det??? Anonymkode: 23e13...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå