AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #41 Del Skrevet 23. januar 2022 Nei, fagforbundet er det motsatte av oppskrytt. Jeg er evig takknemlig for alt de har gjort for meg🙏🏻 Anonymkode: f0d37...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karissma Skrevet 5. mars #42 Del Skrevet 5. mars (endret) Vet ikke om andre foreninger andre steder, Men, fagforbudet i Bærum kommune er helt elendig og ubrukelig. Det virker som de vet ikke hvem de skal representere. Nærmest hjernedød gjeng, vil jeg si...! Generelt det er rimelig giftig arbeidsmiljø i avdelinger hvor kvinner dominere. Endret 5. mars av Karissma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #43 Del Skrevet 5. mars Fagforbundet i Lillestrøm er i hvert fall knallbra. De utnytter også i stor grad kompetanseavdelingen til fagforbundet i saker som feks må tas til tvistenenemda eller arbeidsretten/tingretten. Deres opplæring av plasstillitsvalgte er også solid og grundig. De har også flere frikjøpte stillinger som kun jobber med forbundssaker utmot medlemmene sine. Anonymkode: 39dc6...460 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #44 Del Skrevet 5. mars Tja. Fagforbundet er et av tre aktuelle forbund for min del. Det har soleklart best medlemsfordeler både på forsikringer og studiestipend. Har ikke hatt behov for noen juridiske tjenester eller personlig bistand på lønnsforhandlinger. Anonymkode: f316d...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå