AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #3 Skrevet 2. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva tror dere? Anonymkode: 86716...848 🤣 Anonymkode: 01d9e...752
Mann88 Skrevet 2. juli 2020 #5 Skrevet 2. juli 2020 Ikke så rart spørsmål egentlig. Jeg har blitt beskyldt for å være homo fordi jeg ikke liker å slikke/fingre.
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. juli 2020 #6 Skrevet 2. juli 2020 38 minutter siden, Mann88 skrev: Ikke så rart spørsmål egentlig. Jeg har blitt beskyldt for å være homo fordi jeg ikke liker å slikke/fingre. Bruker du kun kuken da?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #7 Skrevet 2. juli 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva tror dere? Anonymkode: 86716...848 At jeg aldri slutter å bli overrasket over hva folk lurer på. Anonymkode: 28c9d...965 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #8 Skrevet 2. juli 2020 1 time siden, Mann88 skrev: Ikke så rart spørsmål egentlig. Jeg har blitt beskyldt for å være homo fordi jeg ikke liker å slikke/fingre. Mange (eller de fleste) kvinner trenger stimulering av klitoris, men noen trenger bare penetrering. Anonymkode: 644f1...1a2 2
Mann88 Skrevet 2. juli 2020 #9 Skrevet 2. juli 2020 50 minutter siden, Mysticgirl said: Bruker du kun kuken da? Ja det gjør jeg, hva med det?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #10 Skrevet 2. juli 2020 12 minutter siden, Mann88 skrev: Ja det gjør jeg, hva med det? Er du homo? Anonymkode: d39b9...cc1 3
MortenMinstelønn Skrevet 2. juli 2020 #11 Skrevet 2. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du homo? Ja, garantert homo. Sånn er det bare.
Mann88 Skrevet 2. juli 2020 #12 Skrevet 2. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Er du homo? Anonymkode: d39b9...cc1 57 minutter siden, MortenMinstelønn said: Ja, garantert homo. Sånn er det bare. Tror ikke det var deg han spurte, men bra for deg! 1
MortenMinstelønn Skrevet 3. juli 2020 #13 Skrevet 3. juli 2020 (endret) 8 timer siden, Mann88 skrev: Tror ikke det var deg han spurte, men bra for deg! Tror det er komplett umulig å avdekke noens legning via http. Det er det som er bra for meg:) Jeg kan også slenge inn at alle som ber noen forlate sin partner på bakgrunn av et innlegg, som skjer daglig her inne, er i beste fall apepsykologer. Apespykolog? Det er fortsatt gangbart, eller har visse apearter tatt tidligere foruminnlegg fornærmende? Edit: Vi må kunne snakke nedsettende om apekatter når det kommer til kontorjobber som krever en viss utdannelse. De kan jo ikke en gang knyte skolisser. Og i 90% av tilfellene ville de ha trykket på feil knapp i heisen. Og ikke la meg starte med kantinekultur. (Alt dette med aper har ingenting med tråden å gjøre.) Endret 3. juli 2020 av MortenMinstelønn 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #14 Skrevet 3. juli 2020 Menngutter som ikke liker å fingre er ikke bare bifile, de er homofile samtidig. Det sier seg selv! Anonymkode: c4cdc...278 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2020 #15 Skrevet 3. juli 2020 12 timer siden, Mann88 skrev: Ja det gjør jeg, hva med det? Jeg spurte bare. Har aldri vært borti en mann som overhodet ikke tar på meg nedentil før sexen, derfor jeg lurte.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #16 Skrevet 3. juli 2020 Ts her, jeg lurer oppriktig. Har vært borti noen som ikke har snøring på det og som vegrer seg for å gjøre det, akkurat som de syns det er ekkelt. Hvis de liker kvinner forestiller jeg meg at det ikke er så ekkelt som de gir uttrykk for at det er, dessuten er det turn off med guttemenn som ikke liker å ta på en kvinne i underlivet når man ligger sammen. Jeg har forståelse for at ikke alle liker oralsex, men fingring er liksom minstekrav:/ Får bare innse at de er ego da. Anonymkode: 86716...848
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #17 Skrevet 3. juli 2020 Jeg syntes det var veldig ekkelt når jeg hadde dame, var bi på den tiden, er i dag homofil og vi er bestevenner, men ikke kjærester da jeg syntes det hele var ekkelt, men det tar tid for å finne ut ting Anonymkode: 8755e...c15 2
Mann88 Skrevet 3. juli 2020 #18 Skrevet 3. juli 2020 For min del synes jeg det er ekkelt, og det er ikke unormalt at folk synes helt ufarlige ting er ekkle, spesielt ikke seksuelle ting. Hvor mange damer kan ikke fordra å svelge sæd? Men skal innrømme at selvtillit kommer inn også, jeg er veldig usikker på det hele. Det er derimot ikke fordi jeg ikke orker eller noe sånnt, for jeg har prøvd og er det noe jeg liker så er det å se damer nyte/komme. Med EXen stimulerte jeg brystvortene hennes m.m, så hun skulle komme, hver gang etter jeg hadde kommet av samleie. Det var ikke fordi jeg ikke gjorde det andre, men fordi hun elsket akkurat dette. Hun hadde nok likt fingre/tunge også, og spurte noen ganger men ikke mye, da prøvde jeg men det ble som regel kortvarig. Må jo også innrømme at rett etter en sex akt er vel de fleste klar for litt hvile, og det er ikke helt rett modus å skal få dama til å komme, samt da er min kåthet vekk siden jeg har kommet. Igjen forstår jeg jo at om de ikke kommer via penetrering så gjør de det ikke. Og ja jeg kunne også få henne til å komme først, noe jeg også gjorde og begynnte å like å gjøre, men da blir det andre veien igjen. Men man har et savn om å komme mer samstemt, spesielt når en ser dette på TV osv, at de begge legger seg bakpå og sier "God, that was great", helt anpusten og tilfredsstillt. Kanskje det ikke er slik i virkeligheten, hva vet jeg. Så ja dette, samt usikkerhet på evne og en følelse av at det er ekkelt. Den siste er kanskje ikke så ille, men jeg bare syns det er litt guffent å gå inn der, det er slim og lukter og alt mulig, en gang luktet det 1 uke gammel rekebuffet som har stått i sola. Man kan ikke sammenligne med pikken da den lufter seg ute, mens musa går innover, og da er klimaet mer.... heftig. Tilfeldigvis har damene jeg har vært med ikke vært de rensligste. Selv er jeg hyperrenslig.
blaffen Skrevet 3. juli 2020 #19 Skrevet 3. juli 2020 7 hours ago, Mysticgirl said: Jeg spurte bare. Har aldri vært borti en mann som overhodet ikke tar på meg nedentil før sexen, derfor jeg lurte. Som alt annet, det varierer. Noen menn mangler kanskje erfaring, eller så har damene de har erfaring med ikke ønsket seg det. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #20 Skrevet 3. juli 2020 Tror at de fleste menn som ikke er opptatt av å tilfredsstille kvinner under sex innerst inne er mer opptatt av andre menn egentlig. Anonymkode: 77dbe...667 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå