Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og sambo grillet med noen venner. Vi satt ute og hadde dekket bord. Katten vår kom gående forbi bordet, hun ene som var med sa ikke ha katten her når vi spiser, æsj, ekkelt osv... Han gikk bare forbi bordet, var ikke bortpå verken oss eller maten. Jeg vet at hun ikke liker katter men er vel grenser for å være hysterisk eller? En utblåsning. Er jeg eller hun hysterisk her?

Anonymkode: 8d435...e64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei 😮 huff overdrevet. Lille pus❤️ 

Anonymkode: 07556...df5

AnonymBruker
Skrevet

hun er hysterisk. Ja eller mulig redd ?

Anonymkode: f527f...c57

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Får bare si at det har lite å si at hun går forbi nå. For før de kom var hun oppå bordet og smakte litt på grillpølsene. 

Anonymkode: d59e7...943

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og sambo grillet med noen venner. Vi satt ute og hadde dekket bord. Katten vår kom gående forbi bordet, hun ene som var med sa ikke ha katten her når vi spiser, æsj, ekkelt osv... Han gikk bare forbi bordet, var ikke bortpå verken oss eller maten. Jeg vet at hun ikke liker katter men er vel grenser for å være hysterisk eller? En utblåsning. Er jeg eller hun hysterisk her?

Liker man ikke katt, så liker man ikke katt. Kan forstå henne. Om du ikke er katteelsker, er det ikke like kult å få kattehår i maten...

Anonymkode: a810d...94e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får bare si at det har lite å si at hun går forbi nå. For før de kom var hun oppå bordet og smakte litt på grillpølsene. 

Anonymkode: d59e7...943

Huff, det var ikke bra... tenk om hun har snust på bæsj og det som verre er før det. Eller enda verre: vært borti coronabakterier. Synes denne kattemanien går alt for langt nå altså. Dyr skal ikke på bordet!!

Gjest Warrior
Skrevet

Hun er hysterisk, herregud! Hadde tatt katten oppå fanget jeg hvis noen hadde snakket sånn pga et dyr gikk forbi. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan nok tenke det samme som henne skal jeg innrømme, men frekt å si det høyt da. Tok du på katten da den gikk forbi? Det forklarer saken i såfall, da må du vaske hendene om du driver med mat.

Anonymkode: 67cc4...936

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff, det var ikke bra... tenk om hun har snust på bæsj og det som verre er før det. Eller enda verre: vært borti coronabakterier. Synes denne kattemanien går alt for langt nå altså. Dyr skal ikke på bordet!!

Haha, ‘bæsj og det som verre er’ :)) Det er skrevet som et (sarkastisk) forslag til hva katteeieren/grillvertinnen kunne sagt som svar til kattehateren, det er ikke hva som faktisk hendte:)

Anonymkode: 6929d...057

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig har du rett!

Anonymkode: 3bec1...efd

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg kan nok tenke det samme som henne skal jeg innrømme, men frekt å si det høyt da. Tok du på katten da den gikk forbi? Det forklarer saken i såfall, da må du vaske hendene om du driver med mat.

Det er MYE viktigere å vaske hendene hvis man har tatt i andre mennesker, eller tatt på ting som andre har tatt i, også det ens egne grillgjester har tatt i. Memba corona?

Anonymkode: 6929d...057

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn jeg reagerer på katter i syden det, mister helt matlysten. Men det er fordi jeg synes de er uforutsigbare, plutselig hopper de på bordet. Katter her til lands bryr jeg meg ikke om, det er jo fordi kattene her ikke er utsultet, og dermed ikke ser ut som de skal angripe tallerken din.

Anonymkode: df9fe...863

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du er ikke hysterisk, det er det HUN som er! Makan! Hadde det vært meg hadde hun fått klinkende klar beskjed om at når hun er på besøk hos meg, så må hun også godta at dyrene mine er til stede. DE er faktisk en del av familien. Kommer du hit vil hunden hilse, kattene lukte, og det kan hende det er kattehår i sofaen. Take it or leave it, dyrene mine bor her, det gjør ikke du. Tåler du ikke at dyrene mine er her får du dra hjem, Har 3 katter og en røytefri liten hund. Aldri om jeg hadde godtatt slik oppførsel på min egen eiendom!!

Anonymkode: 9f92b...ce0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker man ikke katt, så liker man ikke katt. Kan forstå henne. Om du ikke er katteelsker, er det ikke like kult å få kattehår i maten...

Den gikk jo bare forbi. Altså ingen kattehår i maten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tok ikke på den. Den bare gikk fort forbi, var ikke helt inntil bordet engang.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke katteelskere heller syns det er kult å få kattehår i maten

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i utgangspunktet ikke et kattemenneske, men det der hadde jeg brydd meg fint lite om. Kunne gjerne sitti på fanget mitt mens jeg spiste for min del.

Anonymkode: 166f7...651

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis syns hun katter er veldig ekle. Min mor er slik, tror hun ser på katter slik vi andre ser på kloakkrotter. At katter er uforutsigbare bakterie-bærere osv. Evt er venninnen din litt redd katter også. Jeg vil ikke kalle henne hysterisk. Men dersom hun visste at det var din katt, syns jeg det var en litt frekk ting å si.

Må legge til at jeg selv ikke er så glad i dyr, og blir litt glad av å høre slike historier som dette. Føler at det bare er lov å elske dyr, og at man er en psykopat om man ikke vil klappe hunden eller syns det er superekkelt med en sofa full av kattehår...

Gjest Horrorfreak
Skrevet

Er nok hysterisk hun ja. Mulig hun er redd katter? Men hvis hun ikke er det og heller ikke er allergisk, skjønner jeg ikke problemet. Katter er søte og hengivne dyr. :)

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis syns hun katter er veldig ekle. Min mor er slik, tror hun ser på katter slik vi andre ser på kloakkrotter. At katter er uforutsigbare bakterie-bærere osv. Evt er venninnen din litt redd katter også. Jeg vil ikke kalle henne hysterisk. Men dersom hun visste at det var din katt, syns jeg det var en litt frekk ting å si.

Må legge til at jeg selv ikke er så glad i dyr, og blir litt glad av å høre slike historier som dette. Føler at det bare er lov å elske dyr, og at man er en psykopat om man ikke vil klappe hunden eller syns det er superekkelt med en sofa full av kattehår...

Man behøver ikke å elske dyr. Men syns nok det var en litt frekk kommentar. Hun liker hunder da, lurer på hvordan hun hadde reagert om jeg hadde sagt dette hvis det var en hund som gikk forbi... uansett katten var ute og har lov å gå hvor den vil på eiendommen vår, den brydde seg heller ikke om maten vår.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...