AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #1 Skrevet 2. juli 2020 alle menn jeg har hatt sex med, kommer så fort og de sier det til meg at de kommer fortere enn det de gjør med andre. ( det er så kjedelig og) også er det sånn at det gjør vondt for meg å ha samleie, derfor har jeg ikke sex så ofte. men jeg syns ikke jeg er trang, ikke at det er viktig for meg altså.. men før jeg hadde sex måtte jeg bruke dildoer i flere uker fordi.. det gjorde bare vondt og blødde mye. syns det synd, fordi jeg blir jo kåt, men har traumer på grunn av at jeg er redd at det skal gjøre vondt... hva kan jeg gjøre? jeg blir våt og alt mulig, men tar tid før den er helt inne Anonymkode: ec709...caa
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #2 Skrevet 2. juli 2020 Hadde det sånn jeg og, var veldig anspent og da ble jeg supertrang. Men synes menn kommer like fort nå som før, og nå er jeg helt vanlig nedentil (har født barn, og ble nok litt videre). Anonymkode: 42e82...731
blaffen Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 23 hours ago, AnonymBruker said: alle menn jeg har hatt sex med, kommer så fort og de sier det til meg at de kommer fortere enn det de gjør med andre. ( det er så kjedelig og) også er det sånn at det gjør vondt for meg å ha samleie, derfor har jeg ikke sex så ofte. men jeg syns ikke jeg er trang, ikke at det er viktig for meg altså.. men før jeg hadde sex måtte jeg bruke dildoer i flere uker fordi.. det gjorde bare vondt og blødde mye. syns det synd, fordi jeg blir jo kåt, men har traumer på grunn av at jeg er redd at det skal gjøre vondt... hva kan jeg gjøre? jeg blir våt og alt mulig, men tar tid før den er helt inne Anonymkode: ec709...caa Kanskje du bare er trang og da bør du kanskje fortsette med dildobruken? Altså sørge for å holde deg utvidet ved regelmessig dildonering(!) Det kan jo være noe annet men da må du nesten snakke med lege/gynekolog, kanskje du har en soppinfeksjon som gjør slimhinnene veldig skjøre?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Skrevet 3. juli 2020 På 2.7.2020 den 19.55, AnonymBruker skrev: alle menn jeg har hatt sex med, kommer så fort og de sier det til meg at de kommer fortere enn det de gjør med andre. ( det er så kjedelig og) også er det sånn at det gjør vondt for meg å ha samleie, derfor har jeg ikke sex så ofte. men jeg syns ikke jeg er trang, ikke at det er viktig for meg altså.. men før jeg hadde sex måtte jeg bruke dildoer i flere uker fordi.. det gjorde bare vondt og blødde mye. syns det synd, fordi jeg blir jo kåt, men har traumer på grunn av at jeg er redd at det skal gjøre vondt... hva kan jeg gjøre? jeg blir våt og alt mulig, men tar tid før den er helt inne Anonymkode: ec709...caa Har det samme problemet at jeg føler meg trang i skjeden. Forstår frustrasjonen din Ts. Klarer å få inn 3-4fingre i skjeden. Anonymkode: d66d9...099
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Skrevet 3. juli 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det samme problemet at jeg føler meg trang i skjeden. Forstår frustrasjonen din Ts. Klarer å få inn 3-4fingre i skjeden. Anonymkode: d66d9...099 hva gjør du med de plagene? jeg klarer å få 2 inn nesten 3... da kan man kanskje forstå hvor vondt jeg har det under samleie.. fått traumer av det Anonymkode: ec709...caa
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #6 Skrevet 3. juli 2020 3 timer siden, Lilita skrev: Stresser du mye? Kanskje det er ikke gynekologisk problem... ja, blir veldig anspent.. også begynner jeg å tenke mye, har sikkert noe med at jeg har blitt voldtatt når jeg var barn kanskje Anonymkode: ec709...caa
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #7 Skrevet 3. juli 2020 4 timer siden, blaffen skrev: Kanskje du bare er trang og da bør du kanskje fortsette med dildobruken? Altså sørge for å holde deg utvidet ved regelmessig dildonering(!) Det kan jo være noe annet men da må du nesten snakke med lege/gynekolog, kanskje du har en soppinfeksjon som gjør slimhinnene veldig skjøre? har ingen infeksjon har sjekka meg for det:) har alltid vært sånn.. siden jeg kan huske:/ slutta å bruke dildo, men skal begynne igjen når jeg får kjæreste, haha Anonymkode: ec709...caa
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #8 Skrevet 4. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har det samme problemet at jeg føler meg trang i skjeden. Forstår frustrasjonen din Ts. Klarer å få inn 3-4fingre i skjeden. Anonymkode: d66d9...099 Får du inn 4 fingre er du slettes ikke trang... Anonymkode: ddd41...1cc 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå