AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #21 Skrevet 2. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: 5 timer..? Så lat er jeg ikke. Jeg er vant til å gå turer og sånt, men det er en stund siden sist da.. Har god utholdenhet på ting som er gøy. Lat er litt mer sånn kjedelige ting som husarbeid, bæring, hoppe på trampoline... Omg jeg må virkelig revurdere dette 😭 Anonymkode: ab44d...e63 Å gå en sånn fjelltur er jo noe annet enn å gå en tur i skog og mark da. Den står som krevende, men jeg har aldri gått den selv altså. https://ut.no/turforslag/116788/galdhpiggen-2469-moh-til-topps-pa-norges-tak Anonymkode: 51b8a...ed5 2
Innflytter Skrevet 3. juli 2020 #22 Skrevet 3. juli 2020 Ingen problem å gå på tur så lenge formen din er grei.. Graviditet er ingen sykdom 🤩 jeg var på 8 timers fjelltur da jeg var 5 mnd på vei.. litt sliten i beina da turen var over, men absolutt verdt det. Nå er baby 6 mnd og jeg savner fjellturene jeg gikk årlig. Kos deg på tur!!
Lissygloss Skrevet 3. juli 2020 #23 Skrevet 3. juli 2020 En god regel er at man kan fortsette som før graviditeten, når det kommer til aktivitet og trening, men man skal ikke gjøre noe nytt. Så jeg ville nok spart den turen til en annen anledning. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #24 Skrevet 3. juli 2020 Jeg gikk på Galdhøpiggen da jeg var 10 år og søsteren min var 8. Kan ikke huske turen som veldig krevende? Nå spørs det jo helt hvor langt man går da. Vi gikk fra Juvasshytta og over breen opp, og så gikk vi til Spiterstulen ned igjen. Om man går tur-retur Juvashytta tar vel turen 6-7 timer totalt. Hvis du ikke er tur/fjellvant så kan det kanskje bli litt i overkant. I uke 6-8 har mitt eneste symptom i begge svangerskap vært kortpusthet.. så for min del ville kanskje det vært verste tidspunktet å gå. Jeg var i mye bedre form i 2 trimester. Alt i alt kommer det an på hvordan formen din er i svangerskapet og hvor godt trent du er fra før rett og slett.. vanskelig for oss å si. For noen er det null problem, for andre vil det være et mareritt 🤷♀️ Anonymkode: 54a90...a1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå