Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde et barn, og alt var så fint med oss tre. Dumme som vi var, så fikk vi ett til. Det barnet er seks uker gammelt og passer ikke inn hos oss. Er det noen måte å gi bort (adoptere?) bort ett barn? Hvordan går man frem? Så kan vi gå tilbake til en familie på tre.

Anonymkode: 31254...4ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har fødselsdepresjon. Gå til legen å få hjelp eller kontakt barnevernet for hjelp og oppfølging. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, jeg tror mange tenker den tanken, både med første og andre unge. Men det er for de aller, aller fleste nok bare hormoner som spiller oss et puss. Misliker sterkt de som påstår at lykkerusen og morsinstinktet kommer i det ungen blir lagt på brystet, og at det er en helt ny forelskelse, for slik er det absolutt ikke for alle! 

Hvis følelsen vedvarer, eller man ikke klarer å gi god nok omsorg for barnet skal man snakke med helsepersonell, da det kan være en fødselsdepresjon. 

Anonymkode: 51789...bdd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De fleste med sånne tanker googler det mens de skammer seg, før de spør på forum med omtrent samme innlevelse som en deltaker i en debatt om kakebaking, just saying. Men for all del; bufdir er det du leter etter. Barnevernet er sikkert også behjelpelige.

Anonymkode: dddb6...48e

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Edie, adm.

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med barnevernet. De kan være behjelpelig med å finne en fosterfamilie til barnet ditt, så det kan komme en plass der det er ønsket.

Anonymkode: 2d19e...2f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette sliter jeg med å ta alvorlig

Anonymkode: fb263...355

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kan du si at et 6 ukers gammelt spedbarn ikke passer inn hos dere? 

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Hei! Vet det er over et år siden du skrev dette nå. Men jeg lurer på hvordan det gikk med dere som var blitt en familie på fire og ønsket å bare være tre igjen? Jeg sitter med akkurat samme tankene som deg. Og ja, jeg har en fødselsdepresjon og får hjelp.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...