Gå til innhold

Hatt sex på jobben i lunsjen eller arbeidstiden? Fortell!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror faktisk endel har det, kanskje 20-30%. Spesielt kontormiljøer.

Jeg er selv kvinne i 30årene, har hatt sex i lunsjen selv. En mann jeg møter regelmessig, vi jobber i en stor kontorbygning med mange firmaer. Så lett å finne seg et toalett eller lignende å ta en kjappis... 🙂 Sinnsykt spenning! Spesielt nå i varmen med sommerkjole/skjørt. En blowjob tar heller ikke lang tid....ståenda bakfra er ikke dum den heller 🙂 

Anonymkode: 494a0...316

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, å skulle gjerne gjort det igjen!

Anonymkode: aafc3...3b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex i lunsjen, men ikke PÅ kontoret. Har stukket ut, og rett borti gata...

Jeg har brent meg på sex med en kollega før, så jeg er litt nervøs for at slikt blir for tett på jobben 😛 

Anonymkode: 393f9...2e0

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg hatt flere ganger. Vi fant oss en lagerrom i kjelleren, og stakk ned der i diverse lunsjpauser . Herlig og litt skummelt (hadde dødd hvis vi ble oppdaget)

Anonymkode: d4cbb...a35

AnonymBruker
Skrevet

Flere ganger 😊 Jobbet som vekter, så skjedde med en arbeidskollega på flere firmaer på nattestid 😂 

Anonymkode: b3b85...962

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, samboeren min var for noen år siden innom kontoret mitt i travle perioder med lange arbeidsdager for å ta en kjappis. Han kom dit temmelig fort om jeg skrev en melding om at jeg var kåt. Vi var nok litt lite forsikring noen ganger mtp lydnivå osv. og jeg hadde helt klart revurdert en del av aktiviteten idag, men tror ikke vi ble oppdaget. 

Anonymkode: 5209d...e80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På toalettet på jobb i pausen og på rolige kveldsvakter. 

Anonymkode: d06ef...cf6

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, hatt sex på nattevakt. Med kollega selvfølgelig, ikke bruker 

Anonymkode: 5f712...cb0

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er aseksuell

Anonymkode: ca0a9...d27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, på toalettet på kontoret, midt på dagen. Alle andre var ute/ i møte. Deilig kollegaen min.

Anonymkode: 214aa...adc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt det, men ferska sjefen min med logistikkdama på hennes kontor. To ganger 😉

Anonymkode: 46e8f...d47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wow blir sjokkert over hvor normalt dette er.

trodde ikke slikt skjedde i Norge. Trodde man gikk på jobb for å jobbe

Anonymkode: 7a92f...2dc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har selv gått til typen min på jobben hans da han jobba alene og hadde sex da vi ikke har andre steder å ha sex i.

Men dette var i arbeidsplassen. Dette skrev han ikke som time, så han fikk ikke betalt for det

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste har vel skrevet at det var i lunsjen, og når man ikke har betalt pause så står man fritt til å gjøre som man vil. 

Anonymkode: d06ef...cf6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Tråden har ikke nådd to sider en gang. Ingenting ved tråden som tyder på at dette er normalt. Haha. 

Jeg har klint på jobb. Overtidsarbeid med nær kollega som plutselig eskalerte. Bevegde oss fort hjem til han og hadde det moro der, så skjedde ikke mer på jobb. 

Anonymkode: 0f9e5...60d

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex er jo det sterkeste driftene vi har, så blir det veldig spennende når det skjer som korte treff....kun sexgreia 🙂 Utrolig spennende å bare suge mannen til han kommer. Så ferdig...

TS.

Anonymkode: 494a0...316

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sneket meg ut i lunsjen, hentet elskerinnen min og hatt sex i bilen min før jeg har kjørt henne hjem og dratt tilbake på jobb. Gode minner 😊

Anonymkode: cdba7...92e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...