AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #1 Skrevet 2. juli 2020 Har du masse energi til overs når barnet (barna) er lagt? Hva pleier du å gjøre? Husarbeid? Trening? Forberedelser til neste dag? Anonymkode: 99ef4...899
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #2 Skrevet 2. juli 2020 Det kommer helt an på dagen. Noen ganger er jeg helt utslitt og bare slapper av frem til kvelden, mens andre ganger gjør jeg husarbeid og forberedelser til neste dag. Anonymkode: b1df5...8ae
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #3 Skrevet 2. juli 2020 Litt husarbeid, trening noen kvelder. Forberedelse til neste dag gjør jeg like etter middag. Velger å sette meg for å se en serie på kvelden. Ikke fordi jeg er sliten, men fordi jeg trenger dette for å bli trøtt til kvelds 😅 Er veldesignet med (stort sett) mye energi Anonymkode: f05c3...8be
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #4 Skrevet 2. juli 2020 Veldesignet=velsignet 😂 Anonymkode: f05c3...8be 4
Mellion Skrevet 2. juli 2020 #5 Skrevet 2. juli 2020 Rydder, vasker og gjør klar til neste dag... etter det er det soffatid, da kommer jeg meg ikke opp igjen 😅
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #6 Skrevet 2. juli 2020 Trener, husarbeid, serie. Litt det jeg føler for den dagen. Sliten, men det er godt å kjenne at man har gjort noe. Blir fort rastløs, livet er bedre med barn og litt action. Anonymkode: 62eed...6e9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #7 Skrevet 2. juli 2020 Det varier veldig! Jeg har en på 1 1/2 år som våkner alt fra kl 04.45 til 07.30 på morgenen. De dagene han våkner tidlig er jeg skikkelig sliten etter han er lagt seg, så da blir det bare rydding etter dagen, forberedelser til morgendagen med matpakker, dusjing og legge frem klær før jeg sløver foran tv-en. De dagene han sover lenger så trener jeg, rydder litt ekstra nøye, tar annet husarbeid før vi ender opp foran tv-en til slutt. Så søvn har alt å si for min del hvor sliten jeg er på slutten av dagen, føler meg som superwoman de dagene han sover til 7! 😄 Da føles det ut som om jeg orker alt! Anonymkode: 92ce5...b62
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #8 Skrevet 2. juli 2020 Husarbeid er i stor grad gjort før barna legger seg. Kanskje litt forberedelse til neste dag. Sløver på sofaen for det meste. Anser filmer og serier for å være hobbyer. Anonymkode: f9556...173
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #9 Skrevet 2. juli 2020 Orker veldig lite etter at barna er lagt. Der hender en sjelden gang jeg trener, men det fungerer dårlig for meg å trene så sent fordi jeg sliter med å sovne etterpå. Men rydder litt, ser litt på Netflix eller leser. Snakker med venner i telefonen eller bare scroller. Ungene sovner ca 19:30 og jeg må selv være i seng senest 21:30 for å orke livet, så er uansett begrenset med tid. Anonymkode: 48764...501 1
Fuglemor Skrevet 2. juli 2020 #10 Skrevet 2. juli 2020 Vil så gjerne sy, lese bøker, jobbe litt ekstra, skrive, tegne.. Men ender opp med at jeg ser 90 days og spiser vaniljesaus. 14
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #11 Skrevet 2. juli 2020 Nå med baby har jeg overhodet ikke overskudd. Før baby kom pleide jeg å trene, ta husarbeid, gå en tur, møte venner.. Alt er mye lettere når de er bikket et par år, men med baby er det krevende og altfor lite søvn. Anonymkode: 5e117...bff
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #12 Skrevet 2. juli 2020 Som regel er jeg helt skutt. Har en baby på 6 måneder som sover lite og en viljesterk 2,5-åring. Etter at de har sovnet for kvelden tar jeg en runde med nødvendig husarbeid og forberedelser til neste dag, så er det sofaen med strikking, serier og kanskje noe godt å spise sammen med mannen. Anonymkode: 76555...538
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #13 Skrevet 2. juli 2020 Så sliten at jeg stort sett sovner sammen med barna 😂 Litt bedre når mannen er inne i friperiodene sine. Anonymkode: d80ab...d4c 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #14 Skrevet 2. juli 2020 Resten av jobben jeg ikke har rukket før jeg dro hjem, husarbeid, strikking, og litt TV. Anonymkode: b8aab...749
Eplejuice123 Skrevet 2. juli 2020 #15 Skrevet 2. juli 2020 (endret) Må gjøre meg ferdig med husarbeid og slikt med en gang. Setter jeg meg ned, så har jeg grodd fast, er jo så digg 😅🙈 Endret 2. juli 2020 av Eplejuice123
Gjest Kvinne487 Skrevet 2. juli 2020 #16 Skrevet 2. juli 2020 Da gjør jeg gjerne husarbeid, forbereder morgendagen osv. Etter det som skal gjøres er gjort er det sofa og gjerne litt strikking. Er enke så kan ikke bare dra ut heller... men er det godvær er jeg gjerne ute i hagen. 4 åringen legger seg jo 19.30, så har noen timer å gjøre ting på før jeg legger meg selv 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #17 Skrevet 2. juli 2020 Kommer helt an på. Har hobby 1-3 kvelder i uken, så da må jeg holde meg våken 😄 ser ofte serie, jobber litt eller tar kjapt litt lett husarbeid før jeg flater ut. Legger meg ofte tidlig på frikvelder. Husarbeid og klær gjøres når ungen er våken, jeg er avhengig av at sovetid=egentid. Anonymkode: dacf4...d0a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #18 Skrevet 2. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du masse energi til overs når barnet (barna) er lagt? Hva pleier du å gjøre? Husarbeid? Trening? Forberedelser til neste dag? Anonymkode: 99ef4...899 Sliten.punktum. Har tre barnehagebarn. Forbereder neste dag, rydder klær hit og dit, rydder kjøkken, tur med hunden, dusje... Det lille som måtte være igjen av tid etterpå blir tv... hvis jeg har mer energi kanskje litt håndarbeid, fotoboklaging eller lignende. Trening legges inn i det daglige til/fra. Anonymkode: 1d7e0...b57
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #19 Skrevet 2. juli 2020 Er skikkelig misunnelig på dere som får til ting etter barna har lagt seg. Nå er klokken kvart på ti, min 18 måneder gamle jente sovnet for 20 min siden og jeg er klar for å køye selv. Blir som regel 30 min ca med mobil på senga etter hun har sovna og så sovner jeg selv. Litt for ofte med klærne på. Dere som driver mer hobbyer og serier, sovner ungene deres tidlig? Anonymkode: c71a9...316
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #20 Skrevet 2. juli 2020 Jeg har en krevende jobb og er stort sett alene med barnet mitt, så når han er lagt, så rydder jeg litt og gjør klar til neste dag, leser jobbmail, svarer noen der og surfer nett en liten stund før jeg legger meg tidlig før vi har en ny aktiv dag på gang. Hobbyer, trening og sosialt liv får jeg ta når han blir større eller når far gidder stille opp mer. Har jobbet det opp fra ca 0 samvær til ett par ganger i mnd, så det er bedring der. En gutt trenger litt tid med faren sin. Anonymkode: 01509...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå