AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #1 Del Skrevet 2. juli 2020 Hvilke erfaringer har du med kjøp av boblebad fra dem?Kvalitet og service? Anonymkode: 0e55c...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 2. juli 2020 #2 Del Skrevet 2. juli 2020 Kjøpte ett i fjor. Det begynte å lekke luft etter noen uker. Ikke i plastikken, men i pumpeenheten. Ikke mye, men sånn at man måtte pumpe det opp hver dag, ellers var det fare for at det ble så slapt at vannet rant ut. Det skjedde selvfølgelig like før en langhelg, så den første kontakten med kundeservice var lite vellykket. Men når det var hverdag igjen ble det bedre. Jeg bare beskrev problemet, de sendte ut et nytt og bestilte retur av det gamle. Nytt bad hadde jeg mindre enn en uke etter. De sendte med noen ekstra filter og noe annet stasj. Selve badet er helt grei kvalitet. Deilig å bruke. Det beste er prisen, men også at det er flyttbart. Vi har hatt det både i en vinterhage, ute i hagen og på hytta. Brukt det i ca 3 måneder i løpet av siste året, er pakket ned nå. Men det skal bli med på hytta igjen litt senere i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #3 Del Skrevet 2. juli 2020 1 time siden, stan skrev: Kjøpte ett i fjor. Det begynte å lekke luft etter noen uker. Ikke i plastikken, men i pumpeenheten. Ikke mye, men sånn at man måtte pumpe det opp hver dag, ellers var det fare for at det ble så slapt at vannet rant ut. Det skjedde selvfølgelig like før en langhelg, så den første kontakten med kundeservice var lite vellykket. Men når det var hverdag igjen ble det bedre. Jeg bare beskrev problemet, de sendte ut et nytt og bestilte retur av det gamle. Nytt bad hadde jeg mindre enn en uke etter. De sendte med noen ekstra filter og noe annet stasj. Selve badet er helt grei kvalitet. Deilig å bruke. Det beste er prisen, men også at det er flyttbart. Vi har hatt det både i en vinterhage, ute i hagen og på hytta. Brukt det i ca 3 måneder i løpet av siste året, er pakket ned nå. Men det skal bli med på hytta igjen litt senere i sommer. Tusen takk for et så utfyllende svar Vi vurderer å kjøpe Alpine 6p. Men jeg har lest mye negativt på Trustpilot og blir litt usikker. Folk skriver mye negativt, at den begynner å tukle etter 2 år, og at boblebadet varer ikke mer enn 2 år, og at ting begynner å skje før det er gått ett år liksom.🙄 For den koster 6.995kr, pluss at man må ha filtre og diverse ting i tillegg så da blir det fort nesten 10.000kr. Så det er ikke akkurat billig for å ha den i 2 år liksom. Anonymkode: 0e55c...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #4 Del Skrevet 4. juli 2020 På 2.7.2020 den 22.23, AnonymBruker skrev: Tusen takk for et så utfyllende svar Vi vurderer å kjøpe Alpine 6p. Men jeg har lest mye negativt på Trustpilot og blir litt usikker. Folk skriver mye negativt, at den begynner å tukle etter 2 år, og at boblebadet varer ikke mer enn 2 år, og at ting begynner å skje før det er gått ett år liksom.🙄 For den koster 6.995kr, pluss at man må ha filtre og diverse ting i tillegg så da blir det fort nesten 10.000kr. Så det er ikke akkurat billig for å ha den i 2 år liksom. Anonymkode: 0e55c...be6 Vi kjøpte et brukt silver cloud 4p i fjor. Så det var 3 år i år. Vi kjøpte oss nytt bare fordi det runde ble for lite for oss, aldri hatt problemer med det, å det sto ute hele vinteren også. nå kjøpte vi Alpine 6P og er kjempefornøyde. Mye bedre plass 😅 nå har vi bare hatt det en måneds tid så hvordan det er i langden er vanskelig å svare på, men vi er hvertfall fornøyd med Mspa generelt Anonymkode: 18145...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå