AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #1 Skrevet 2. juli 2020 Hei Jeg skulle hente dattera mi i bhg dag, og det kom en gutt fra avdelingen hennes og gav meg en kjempeklem. Jeg ble skikkelig rørt, for han er en så vidunderlig unge. Han kjenner meg jo igjen.. Jeg klemte tilbake, men kom jo på korona greiene. De voksne var opptatt med sitt og fikk ikke sagt ifra.. Burde jeg gjøre det i morgen? Huden på kinnet mitt kom borti hodet hans, og jeg strøk ham på ryggen. Han holdt lenge rundt magen min❤️ Jeg er så redd for å bryte noen regler, ikke bare med korona, men om det er greit liksom. Jeg vil jo ikke avvise dette søte barnet 😭 Anonymkode: ebb4b...408
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #4 Skrevet 2. juli 2020 Godt dere mener det ❤️ jeg er bare så paranoid haha Anonymkode: ebb4b...408 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #5 Skrevet 2. juli 2020 Nei. Du og barnet ditt er jo innenfor samme gruppe, om du er smittebærer i dag er nok barnet ditt det også. Anonymkode: f6ac3...689 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #6 Skrevet 2. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Du og barnet ditt er jo innenfor samme gruppe, om du er smittebærer i dag er nok barnet ditt det også. Anonymkode: f6ac3...689 Sant nok ❤️❤️ Anonymkode: ebb4b...408
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #7 Skrevet 2. juli 2020 Hahaha så hyggelig 😊 nei dette går bra. Anonymkode: b7cfc...529
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #8 Skrevet 2. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hahaha så hyggelig 😊 nei dette går bra. Anonymkode: b7cfc...529 Det var så hyggelig, jeg blir alltid så glad for å se ham (og de andre, men vi har blitt litt kjent dette året) ❤️ Anonymkode: ebb4b...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå