AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #1 Skrevet 2. juli 2020 Mitt barn har barneleddgikt, fåleddstype, så prognosen er bra. Men jeg sliter med å takle det. Tenker mye på hva som kan bli hverdagen i fremtiden, og er så redd for barnet. Barnet går i bhg. Noen som har gode råd for å ikke tenke så mye. Kjenner jeg blir så sliten og redd, og er så redd for barnet mitt. Sliter faktisk med å fungere normalt ifht jobb Anonymkode: 8c32e...625
sommermor Skrevet 2. juli 2020 #2 Skrevet 2. juli 2020 Her har mitt barn diverse diagnoser, og er kronisk syk. Jeg er bekymret for henne, men jeg kan ikke nekte henne å være aktiv og være med venner. Tankene mine krisemaksimerer nok noen ganger, men jeg prøver å la det gå minst mulig utover henne. Hun har mye smerter og ulike betennelser, stivhet .Det er mulig det er revmatisme hos henne også.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #3 Skrevet 2. juli 2020 Søk opp informasjon. Skaff deg oversikt over sykdommen, bli med i støttegrupper. Søk opp grupper på fb, snakk med andre voksne om det. Din bekymring kan smitte over på barnet. Selve sykdommen kan du ikke gjøre noe med, men omgivelsene kan du. Har selv et kronisk sykt barn. Eller som hun selv kaller det: hun kan ha perioder hvor hun er dårlig. Hun anser seg selv ikke som ‘konstant’ syk. Vi har god oppfølging på sykehuset og kan ringe inn når som helst. Jeg kjenner flere med sykdommen eller liknende som jeg kan snakke med. Anonymkode: 53903...577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå