Gå til innhold

Bordplassering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du bør absolutt ha bordplassering, eller blir mange sittende alene og har en kjip kveld. Måten det blir vellyket på er å sette sammen folk som kjennes hverandre fra før av, f.eks din slekt på et bord, hans på et annet, dine venner på et bord, felles vennes på et bord osv. 

Anonymkode: c0d08...7a8

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør absolutt ha bordplassering, eller blir mange sittende alene og har en kjip kveld. Måten det blir vellyket på er å sette sammen folk som kjennes hverandre fra før av, f.eks din slekt på et bord, hans på et annet, dine venner på et bord, felles vennes på et bord osv. 

Eventuelt kan man mikse litt slik at kvelden etter middagen flyter bedre siden alle har blitt kjent med noen nye. Det er helt pyton med bryllup der klikker gjenger seg sammen, ikke mingler etter middagen og ikke ønsker å så mye som å hilse på andre. 

De fleste vil jo naturlig søke til de man kjenner etter middagen, det er jo greit og naturlig, men det blir mye morsommere fest hvis de fleste har blitt kjent med noen nye. To glass vin til, masse mingling og så danser alle med alle. :) 

Anonymkode: a8cb0...c02

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste vil jo naturlig søke til de man kjenner etter middagen, det er jo greit og naturlig, men det blir mye morsommere fest hvis de fleste har blitt kjent med noen nye. To glass vin til, masse mingling og så danser alle med alle. :) 

Hvorfor er det så viktig å bli kjent med nye folk? Dette er ekstrovert tankegang. Ekstroverte finner nye folk. Ta hensyn til de introverte, som er omtrent halvparten av befolkningen, om ikke mer.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, maskinisten said:

Hvorfor er det så viktig å bli kjent med nye folk? Dette er ekstrovert tankegang. Ekstroverte finner nye folk. Ta hensyn til de introverte, som er omtrent halvparten av befolkningen, om ikke mer.

Ja, hensyn til introvertre er at det er en gjennomtenkt bordplassering. Åpen bordplassering må være krise for en sjenert introvert. Og det er ikke sånn at alle ekatroverte liker å bli kjent med nye og introverte ikke liker det. 

Anonymkode: 5e8a3...675

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hensyn til introvertre er at det er en gjennomtenkt bordplassering. Åpen bordplassering må være krise for en sjenert introvert. Og det er ikke sånn at alle ekatroverte liker å bli kjent med nye og introverte ikke liker det. 

Nettopp. 

Anonymkode: a8cb0...c02

AnonymBruker
Skrevet
På 3.7.2020 den 16.33, AnonymBruker skrev:

Alle de 40 som kommer kjenner hverandre før.

Og, ja, jeg har vært i mange bryllup. Vi skal ikke ha toastmaster, ingen taler, ingen bryllupsdans og alt det tradisjonelle. 

Vi skal ikke ha bordplassering. 

Jeg takker for alle svar. 

Anonymkode: 951ea...3a1

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og, ja, jeg har vært i mange bryllup. Vi skal ikke ha toastmaster, ingen taler, ingen bryllupsdans og alt det tradisjonelle. 

Er du sikker på at du skal ha bryllup og ikke begravelse?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Du skrev jo tidligere at de var delt opp i grupperinger og nå at alle kjenner hverandre.  Høres ut som skrekken for meg, hvordan skal jeg vite hvordan dere som brudepar har tenkt på oppdelingen. Om dere ikke presiserer kan jeg love noen føler dette blir håpløst og en kandidat til verste bryllup-tråden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...