Gå til innhold

Startlån og corona

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen fler som har søkt startlån under corona og som har opplevd lang ventetid? Har ringt nav og kommunen, men de sier jeg må ha en kontaktperson for å vite behandlingstid. Står ingen ting om en kontaktperson inne på husbanken eller nav.

Er veldig spent på hva dere har fått i startlån. Noen som i 2020 har søkt som kan fortelle hvor mye dere fikk låne? Er det fortsatt max 3 x inntekt? 

Anonymkode: 0fc2c...f7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I vanlige banker det maks 5x inntekt, ikke tre.

Jeg fikk avslag, hadde for mye egenandel, de mener jeg vil klare å kjøpe på egenhånd i løpet av få år, og det til tross for at ingen banker vil gi meg nok lån🙄 (500tusen er det meste jeg har fått i lån, har uføretrygd, så jeg har jo sikker inntekt)

Anonymkode: 2d7b5...792

AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor har du ikke postet dette på forbruker og økonomi-delen? Du hadde fått mer svar der😊

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Får jo omtrent bare et hundehus for 500t... hvor lang tid tok saksbehandlingstiden? Ønsker deg lykke til. Har hørt det lønner seg å be om et møte med kommunen for å drøfte dette. De kan jo ha ett syn på hva du bruker i mnd, som ikke alltids stemmer for deg. Men vet ikke om de tillater møter, på grunn av corona? Oy da, hvor har jeg postet dette da? Er helt ny på dette her🤣 hvor endrer jeg det? På forhånd takk. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor har du ikke postet dette på forbruker og økonomi-delen? Du hadde fått mer svar der😊

Må jeg legge ut på ny?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...