Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva signaliserer det at fedre sier om prosjektet mitt jeg ønsker å tjene pnger på at det er tull og tøys?

et annet eksempel: Har et kamera stående ute. han ville vite hvem som hadde vært på plassen ute og hvis jeg ikke fant det ut så kunne kameraet bare kastes.

Skal alltid kverulere på alt jeg ønsker å gjøre selv om jeg har rett og det ikke angår han. stikke nesa si borti det jeg driver med for mye.

Anonymkode: 78b0c...eca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontrollerende og overlegen personlighet vil jeg tro. I tillegg så driter han en lang marsj i alt som heter Herballife, Oriflame, Aloevera (ja all sånn «drit» som kvinner ønsker å tjene fett på). 

Anonymkode: 2e9d4...429

AnonymBruker
Skrevet

Selvgod og uvitende. Faren min mente at broren min sin mastergrad i IT ikke var verdt en dritt, fordi han ikke kunne finne ut et passord til pcn som faren min ikke husket. Alle ande er dumme, han er den eneste som er smart. Veldig provoserende.

Anonymkode: 2d8e0...32e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva signaliserer det at fedre sier om prosjektet mitt jeg ønsker å tjene pnger på at det er tull og tøys?

et annet eksempel: Har et kamera stående ute. han ville vite hvem som hadde vært på plassen ute og hvis jeg ikke fant det ut så kunne kameraet bare kastes.

Skal alltid kverulere på alt jeg ønsker å gjøre selv om jeg har rett og det ikke angår han. stikke nesa si borti det jeg driver med for mye.

Det sier bare at han er uenig med deg!

Anonymkode: 46301...97a

Skrevet
På 2.7.2020 den 12.49, AnonymBruker skrev:

paraonid kanskje?

AnonymBruker
Skrevet
På 2.7.2020 den 12.49, AnonymBruker skrev:

Det sier meg at han ikke har peiling på hva han snakker om! 

Anonymkode: e0c09...cc7

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sier bare at han er uenig med deg!

Anonymkode: 46301...97a

Eller ikke har peiling. 

Anonymkode: e0c09...cc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...