AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #1 Skrevet 2. juli 2020 Var helt merkelig. Kom opp en veldkig rar person jeg har en rar bekjentskap til på Facebook og jeg skjønner ikke. Vi har ingen fellesvenner. Er det fordi hun har vært inne på min profil? Hvis hun kommer opp som foreslått venn hos meg, kommer jeg opp som foreslått venn hos ho? Jeg har ikke vært på hennes profil, og vi har som sagt en veldig rar tilknytning og dette er flaaut... Anonymkode: b93ba...b57
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #2 Skrevet 2. juli 2020 Kanskje dere har vært i nærheten av hverandre flere ganger og blitt fanget opp av gps-systemet? Ble litt nysgjerrig på hva slags "rar" tilknytning dere har? Anonymkode: 784fe...218 8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #3 Skrevet 2. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje dere har vært i nærheten av hverandre flere ganger og blitt fanget opp av gps-systemet? Ble litt nysgjerrig på hva slags "rar" tilknytning dere har? Anonymkode: 784fe...218 Nei, det er bare sykt kleint at vedkommende i det hele tatt har sjekka meg opp, hehe. off...jeg kan ha sjekket profilen ut engang, men det er leeenge siden. Kansje 3-4 måneder siden..og jeg vil ikke at jeg skal komme opp blant hennes venneofrslag. Anonymkode: b93ba...b57
Gjest bienvilleparish Skrevet 2. juli 2020 #4 Skrevet 2. juli 2020 Nei det tror jeg ikke. Kanskje dere har en felles venn? Jeg får sinnsykt mange venneforespørsler fra folk jeg ikke kjenner og med kanskje 1 felles venn. Tror hvis du blir venn med noen så vil du dukke opp på noen du kanskje kjenner listen til deres venner.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #5 Skrevet 2. juli 2020 Tror det er nok at dere har felles venner? Anonymkode: 70ce8...adc
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #6 Skrevet 2. juli 2020 1 minutt siden, oxycodone skrev: Nei det tror jeg ikke. Kanskje dere har en felles venn? Jeg får sinnsykt mange venneforespørsler fra folk jeg ikke kjenner og med kanskje 1 felles venn. Tror hvis du blir venn med noen så vil du dukke opp på noen du kanskje kjenner listen til deres venner. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror det er nok at dere har felles venner? Anonymkode: 70ce8...adc Vi har ingen felles venner.. Anonymkode: b93ba...b57
GammelKaktus Skrevet 2. juli 2020 #7 Skrevet 2. juli 2020 Jeg for alltid opp mange rare venneforslag hver gang jeg legger til en ny på facebook, tror ingen har interesse av å "stalke" meg. 12
Gjest bienvilleparish Skrevet 2. juli 2020 #8 Skrevet 2. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har ingen felles venner.. Anonymkode: b93ba...b57 Tror uansett det er noe Facebook bugg. En måte systemet fungerer så flere skal komme i kontakt. Også hvis lagrer et nr på tlf så vil plutselig den personen komme opp som forslag på snap f.eks
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #9 Skrevet 2. juli 2020 Tipper den personen har vært en gang inne på din profil for lenge siden, av samme årsak som du har vært innom den personen. Facebook trenger ikke mer 😉 Anonymkode: 94d14...23e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #10 Skrevet 2. juli 2020 Det er ihvertfal ofte et tegn på at du stalker vedkommende Anonymkode: 1aa86...672 7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #11 Skrevet 2. juli 2020 Dette ble diskutert mye for endel år siden. Det som kom frem da er at Facebook a) ikke går ut med algoritmene sine og b) endrer algoritmene ofte nok til at utenforstående ikke kan samle nok data til å finne ut av det. Så svaret på spørsmålet ditt kan godt være ja, men det kan også være nei. Ingen andre enn noen få innvidde i Facebook vet. Anonymkode: 2277e...b13 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #12 Skrevet 2. juli 2020 Det kan være felles venner, felles grupper, bakgrunn, interesser, felles geografisk område, eller at en av dere har trykket på hverandres profil. Det kan også være at man har vært inne på feil profil når man har lett etter noen andre osv. Så det er dumt å anta stalking bare fordi du ser et venneforslag. Anonymkode: 55aee...5e7 8
Mumsmums Skrevet 2. juli 2020 #13 Skrevet 2. juli 2020 Har dere hatt kontakt på messenger, vil de også komme opp. Kanskje snap og... facebook vet alt..
tangent Skrevet 2. juli 2020 #14 Skrevet 2. juli 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er bare sykt kleint at vedkommende i det hele tatt har sjekka meg opp, hehe. off...jeg kan ha sjekket profilen ut engang, men det er leeenge siden. Kansje 3-4 måneder siden..og jeg vil ikke at jeg skal komme opp blant hennes venneofrslag. Anonymkode: b93ba...b57 Du har sjekket ut profilen hennes tidligere? Da kan det være det. Men det kan også være ganske tilfeldig basert på grupper man er medlem av, personer i vennekrets etc. Og jeg ser ikke helt problemet uansett. Er du på Facebook og ikke har helt skjult profil vil folk kunne sjekke profilen din. 2
AllahBallah Skrevet 2. juli 2020 #15 Skrevet 2. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er bare sykt kleint at vedkommende i det hele tatt har sjekka meg opp, hehe. off...jeg kan ha sjekket profilen ut engang, men det er leeenge siden. Kansje 3-4 måneder siden..og jeg vil ikke at jeg skal komme opp blant hennes venneofrslag. Anonymkode: b93ba...b57 Omg!! Hvorfor er det kleint at hun søker deg opp - når du selv søker henne opp?? Hallloooo 😂😂 Uansett, min erfaring er at når to personer har søkt på hverandre - så dukker dem opp på hverandres forslag. Ergo like flaut / teit for dem begge 😘 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #16 Skrevet 2. juli 2020 30 minutter siden, Mumsmums skrev: Har dere hatt kontakt på messenger, vil de også komme opp. Kanskje snap og... facebook vet alt.. Ja, det har vi faktisk. Vi har snakka sammen dere noen få ganger (men det er flere år siden tilbake), selv om at vi ikker venner på Facebook. Anonymkode: b93ba...b57
Mumsmums Skrevet 2. juli 2020 #17 Skrevet 2. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har vi faktisk. Vi har snakka sammen dere noen få ganger (men det er flere år siden tilbake), selv om at vi ikker venner på Facebook. Anonymkode: b93ba...b57 Da er det nok derfor. Facebook synes vel det er på tide med kontakt igjen😂 6
Million Skrevet 2. juli 2020 #18 Skrevet 2. juli 2020 (endret) Jeg får eksens nye samboer opp som venneforslag på Facebook, og jeg har aldri noensinne besøkt profilen hennes eller søkt henne opp på Facebook. Men vi har "en felles venn", og det er eksen, og det er nok for Facebook. Ellers kommer det opp pussige venneforslag som jeg ikke skjønner hvor Facebook har fått kloa i. Blant annet kommer den ene kjørelæreren til sønnen min opp som venneforslag!? Jeg har aldri søkt på navnet hennes på internett eller noe sted på FB. Plutselig bare sto navnet hennes som forslag til nye venner der en dag, uten at vi har noe felles venner overhodet. Sønnen min bruker ikke Facebook, selv om han har en ubrukt profil der, så det er heller ikke sånn at vi har han som felles venn. Endret 2. juli 2020 av Million 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #19 Skrevet 2. juli 2020 Det er fordi dere enten har vært logget inn på samme wifi, eller har vært i nærheten av hverandre. Jeg jobber i butikk og får nesten alle de faste kundene opp som venneforslag. Når jeg har vært å trent, så får jeg plutselig flere andre som trener på senteret opp som forslag. Anonymkode: 0d829...86c 4
Pipaluk Skrevet 2. juli 2020 #20 Skrevet 2. juli 2020 Får jeg også opp nye «venner» pga like interesser? Jeg kan ha ting jeg søker på og den andre kan engasjere seg for det samme. Samme opplegg som for Sukker og venneapper? jeg har fått opp noen venneforslag, folk jeg har snakket med for tjue år siden, men ingen felles venner eller grupper. jeg mistenker at jeg har fått opp forslaget fordi jeg stakket vedkommende🙈 ser ingen annen grunn i det tilfellet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå