Gå til innhold

Nå blir mange sure på meg! Men må bare få det ut. Jeg hater barn!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De tar alltid all oppmerksomheten! Det går ikke an å føre ei samtale med folk sol har fått barn eller har barn rundt seg! Alltid, alltid!!! Gjør barnet et eller annet som tiltrekker oppmerksomhet! 
Faller og slår seg, kaster noe osv.... 

Anonymkode: 4656b...117

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor hater du barn fordi de får oppmerksomhet? Du har jo selv vært barn én gang..

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Du vet hva ordet "hate" betyr sant?

Greit å ikke like barn, men å hate? 

Anonymkode: 5f90e...c27

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Blir irritert for sånne ting selv. Men ikke så mye å gjøre med det 

Anonymkode: 4f3a0...f0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Uatskillelig skrev:

Hvorfor hater du barn fordi de får oppmerksomhet? Du har jo selv vært barn én gang..

Jeg vet da det. Men de er så slitsomme. Går jo ikke an å føre samtaler med foreldre...barna MÅ alltid gjøre noe

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, sånn er det! Heldigvis blir de aller fleste etterhvert dugende voksne som bidrar til å holde samfunnet i gang, blant annet ved å tørke deg bak når du sitter på gamlehjem og har de fleste av livets dager bak deg. La oss håpe de da har mer positive holdninger til gamlinger enn du har til barn 😉

Anonymkode: ebc70...be6

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Uatskillelig skrev:

Måtte bare svare deg, hvilken relevans har det at ts har vært barn selv? 

Anonymkode: 5f90e...c27

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppfatter det som om du syns at barn er et uromoment. Og det er helt ok å mene. 

Litt sterkt å si at du hater barn, men. Men du har rett til din mening. :)

Jeg er ikke overbegeistret for barn selv, og det er helt lov :)

Anonymkode: 69360...561

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Barn er herlige. På vei hjem fra legen så jeg to glade gutter, på sokkelesten.

De skulle mare fugler, og ropte det til noen forbipasserende, mens de sprang bed en bakke på sokkelesten. Kort tid etter kom faren med en pose, og ropte på dem.

Anonymkode: 55e17...cba

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Eg blir ikkje sur. Forstår deg godt! Eg har barn,og det er ikkje så lett å føre ein samtale med meg når treåringen er med... ("Sjå på meg, sjå på meg no mamma. Mammaaaa") 

Anonymkode: 3e54b...ade

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Har barn et barn selv som er veldig rolig, men jeg har nesten gitt opp føre en samtale med andre foreldre jeg kjenner når barna deres er til stede. Blir avbrutt hele tiden. Mitt barn kan stå stille og holde meg i hånda mens andre flyr rundt som apekatter og maser konstant. 

Anonymkode: a4d9a...338

• Liker 5
Skrevet

Jeg tar det ikke personlig at du hater barn, så ta det med ro 😄

Det er en helt individuell sak, om man liker små snørrete tryner eller ei. Er ikke så veldig begeistret for uoppdragne småunger selv lenger, etter at min egen pode vokste opp og er blitt voksen.  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de bråker for mye. Slenger med dører, hyler og skriker og oppfører seg som sjimpanser. Men det er nok mer foreldrenes dårlige oppdragelse enn barna. Jeg liker ikke barn som ikke eier folkeskikk. Ellers er barn helt ok. 

Anonymkode: 8e5fd...0b7

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppfatter det som om du syns at barn er et uromoment. Og det er helt ok å mene. 

Litt sterkt å si at du hater barn, men. Men du har rett til din mening. :)

Jeg er ikke overbegeistret for barn selv, og det er helt lov :)

Anonymkode: 69360...561

Takk for at du ikke misforstår med vilje.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så glad i barn som er dårlig oppdratt. Men hater ikke. Skal være fullt mulig å føre en samtale selv om det er barn tilstede. Var nøye med oppdragelse her, men det krever selvfølgelig litt. Kanskhe du bare har vært uheldig med de du har møtt? 

Anonymkode: 36de6...000

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Heller ikke glad i barn og av samme grunn. Men jeg ser det er enn årsak til at barn er slik. Og at fra deres side har oppførselen en hensikt og at de fleste barn gjør så godt de kan i en forvirrende verden, hvor de voksne har all makt, utifra det de har lært og blitt lært. Jeg mister likevel pedagogblikket og forståelsen fort, i situasjonen jeg er i, når en unge legger hele voksenversjonen av folkskikk fra seg. Dessverre. For kan analytisk se at det er interessant måten et barn er på. 

Jeg har valgt selv å ikke få barn selv og møter gjerne venner uten deres barn. 

Anonymkode: c7aa6...250

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to barn og er heller ikke glad i barn, generelt. Men med mine egne barn ser jeg forbi alt styret og gråting og masing, snørrete neser og det som hører med, som jeg misliker ved fremmede barn. Jeg kjenner mine barn som individer, og "ser" hvem de er på innsiden. Barn fører ofte med seg så mye styr på utsiden som er vanskelig å ignorere når man ikke kjenner dem.

Ellers er det foreldrene som irriterer meg mest - foreldre som skal involvere barna i alle voksen-settinger, som snakker om dem hele tiden, eller som tror at alle synes det er greit at de skifter bleier ved bordet der vi sitter og spiser.

Anonymkode: 891a7...8b2

• Liker 5
Skrevet

Huff, eg er heilt samd, eg likar ikkje ungar. Og foreldra sluttar jo fullstendig å fungere, dei spring berre rundt desse ungane. Det er synd, for mange av foreldra er jo fine folk. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har barn selv. Og på topp tre ting jeg hater er:

Sørpeføre

Sure barn

Frekke folk som bryter køkultur

Sure, gneldrete og klynkete maseunger kan drive alle fra vettet. 

Anonymkode: 30774...a18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hate er et sterkt ord. Jeg hater absolutt ikke barn, men misliker å være i nærheten av dem. 

Anonymkode: 81472...3bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...