AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #1 Skrevet 2. juli 2020 Ja... var hjemme hos foreldrene mine i går kveld da. Pappa sitter på facebook på Forsvaret sine sider OG DER vettu... Ikke nok med at sønnen hans er et perverst svin, men nå går altså det kjære Forsvaret hans med "det helvettes prideflagget!" også. "DET ER OVERALT!". Ja, nå har de vært så redde for russere, men så var det til slutt "the gay agenda" som skulle felle oss? Tror ikke jeg forteller at jeg har fått meg kjæreste helt enda likevel 😳🙄 Happy pride! 🎉🏳️🌈 Anonymkode: acd7b...e87 16
Gjest tranedatter Skrevet 2. juli 2020 #2 Skrevet 2. juli 2020 Stor klem til deg. 🏳️🌈 Og kudos til forsvaret som ikke er redd for kjærlighet i alle former! ❤️ Anbefaler den svenske serien "sommarpratarna" med både Jonas Gardell og Mark Levengood. Som motvekt til idioti. https://sverigesradio.se/sommarvinterip1 Hilsen stolt pride-mamma.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #3 Skrevet 2. juli 2020 Grattis med kjæreste ❤️ Anonymkode: 6d414...bac 9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #4 Skrevet 2. juli 2020 Skjønner at Prideflagget er i vinden rundt paradetider. Men synes ellers det blir for mye. Burde vært et større flagg med penis i vagina til alle oss som tross alt driver verden framover. Anonymkode: e8a1b...307 6
HalldirV2 Skrevet 2. juli 2020 #5 Skrevet 2. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja... var hjemme hos foreldrene mine i går kveld da. Pappa sitter på facebook på Forsvaret sine sider OG DER vettu... Ikke nok med at sønnen hans er et perverst svin, men nå går altså det kjære Forsvaret hans med "det helvettes prideflagget!" også. "DET ER OVERALT!". Ja, nå har de vært så redde for russere, men så var det til slutt "the gay agenda" som skulle felle oss? Tror ikke jeg forteller at jeg har fått meg kjæreste helt enda likevel 😳🙄 Happy pride! 🎉🏳️🌈 Anonymkode: acd7b...e87 Haha, stå på, kompis 🏳️🌈
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #6 Skrevet 2. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at Prideflagget er i vinden rundt paradetider. Men synes ellers det blir for mye. Burde vært et større flagg med penis i vagina til alle oss som tross alt driver verden framover. Anonymkode: e8a1b...307 Det er ikke bare heterofile som driver verden fremover og sånn har det heller aldri vært. I gamle dager levde homofile i skapet i heterofile forhold fordi de ble tvunget til det, og i dag kan de få barn pga vitenskap. Det er ikke bare faren din som har problemer med å forstå, TS. Han skulle hatt noen lignende forklaringer som dette. Happy pride uansett Anonymkode: a3d9e...fcb 5
3lis3 Skrevet 4. juli 2020 #8 Skrevet 4. juli 2020 På 2.7.2020 den 11.47, AnonymBruker skrev: Ja... var hjemme hos foreldrene mine i går kveld da. Pappa sitter på facebook på Forsvaret sine sider OG DER vettu... Ikke nok med at sønnen hans er et perverst svin, men nå går altså det kjære Forsvaret hans med "det helvettes prideflagget!" også. "DET ER OVERALT!". Ja, nå har de vært så redde for russere, men så var det til slutt "the gay agenda" som skulle felle oss? Tror ikke jeg forteller at jeg har fått meg kjæreste helt enda likevel 😳🙄 Happy pride! 🎉🏳️🌈 Anonymkode: acd7b...e87 Lag noen små regnbueflagg du kan sette på bilskiltene hans i stedet for de norske.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #10 Skrevet 4. juli 2020 Jeg er heterofil og bor i et konservativt nabolag. Flagger med regnbueflagget hele sommeren bare på trass. Synes at de som har de samme holdningene som faren din fortjener å bli utfordret, og forstå at de er i utakt med samfunnet forøvrig - og det gjør de når flagget er «overalt». Happy pride - og gratulerer med ny kjæreste! Anonymkode: 19c13...7dc 3
Fioljenta Skrevet 4. juli 2020 #12 Skrevet 4. juli 2020 Når man finner pride-markeringer OVERALT, kjenner jeg også at det blir litt mye av det gode. Til og med Vipps har et regnebueflagg som «ventesymbol». Men, så hører jeg historier som din, og tenker at det faktisk er viktig å markere pride. Og at det er flott at så mange som mulig, er med på markeringen. Alle har tydeligvis ikke skjønt greia enda. 😞 Gratulerer med ny kjæreste. 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #13 Skrevet 4. juli 2020 6 timer siden, 3lis3 skrev: Lag noen små regnbueflagg du kan sette på bilskiltene hans i stedet for de norske. Genialt, og veldig utspekulert ide 😂 Anonymkode: 35e56...708 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #14 Skrevet 4. juli 2020 Hvis det er noe trøst, Ts, så var faren min(litt mindre ekstrem da) slik. Homofili var motbydelig, det burde vært forbudt, ekkelt og han måtte spy om noen med samme kjønn kyssa foran ham. Søstera mi er lesbisk og har aldri brydd seg om hva vår far mener. Hun tok med kjærestene sine hjem, og de koste seg og nussa. Nå er hun godt gift med ei dame og faren vår liker henne kjempegodt! Har kun gode ord å si om henne. Alle kan forandre seg, spesielt når det er snakk om egne barn. Anonymkode: 4d780...f4b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå