Gå til innhold

Hvor mye kan man regne med å tjene på heltids-stilling på Kiwi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 11/18/2021 at 3:30 PM, AnonymBruker said:

er det fast månedslønn kiwi-ansatte får eller timelønn etter antall timer?

Anonymkode: d0aba...097

er nok ganske sein her, men det varierer. har du 80% stilling eller mer er det fast månedslønn, ellers er det timesbetaling. utover dette får du ub-tillegg (ub1, ub2, ub3 og ub4), låseansvar (9kr timen), periodeovertid 50- og 100%, ukesovertid 50- og 100%. er en (mulig fler i enkelte butikker) som kommer 6 for å gjøre butikken klar før åpning kl. 7, og slutter 15. da får du en time overtid. er ikke den beste betalte jobben, men med "riktige" vakter er det mulig å tjene greit med tilleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nillemille2 skrev (På 1.2.2023 den 23.37):

er nok ganske sein her, men det varierer. har du 80% stilling eller mer er det fast månedslønn, ellers er det timesbetaling. utover dette får du ub-tillegg (ub1, ub2, ub3 og ub4), låseansvar (9kr timen), periodeovertid 50- og 100%, ukesovertid 50- og 100%. er en (mulig fler i enkelte butikker) som kommer 6 for å gjøre butikken klar før åpning kl. 7, og slutter 15. da får du en time overtid. er ikke den beste betalte jobben, men med "riktige" vakter er det mulig å tjene greit med tilleggene.

Hva blir en typisk årslønn da med alle tilleggene i 100% stilling?

Anonymkode: d72a1...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2021 den 19.04):

Fyfaen det er jo helt krise og nærmest  slavearbeid.... 😰😰 

Anonymkode: ab1c5...764

Det er det med så dyre matvarer burde lønna bli høyere ville støtte høyere matvarepriser hvis de ansatte fikk skikkelig lønn vet om noen som tjener 20 000,- netto innen butikk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/3/2023 at 11:25 PM, AnonymBruker said:

Hva blir en typisk årslønn da med alle tilleggene i 100% stilling?

Anonymkode: d72a1...3ee

varierer nok ganske mye. ansiennitet har også noe å si. hvis jeg ikke tar helt feil får du lønnsøkning på 2kr timen hvert år. har du fagbrev tjener du også mer. jobber du kun tidlig 7-15 så får du nesten ikke tillegg. er du låseansvarlig og stenger nesten hver dag kan du få ganske mye ekstra. min kollega er assisterende butikksjef og får utbetalt rundt 28 000 i mnd. hun jobber 6-15 en dag i uken, ellers 7-15. så da blir det lite tillegg. på den andre siden får hun en del ukestillegg når hun tar hyllemal og lignede. en vanlig 100% stilling får flere låsevakter noe som gjør det litt gunstig. vil si en realistisk årslønn kan være 360 000. det er kun et gjennomtenk gjett, og derfor dessverre ikke noe konkret. jeg har bare 80% så kan dessverre ikke bruke meg som eksempel. håper det hjalp litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du over 30 år med vgs og en del arveidserfaring, så vil jeg anslå en timeslønn på 215/220 kr. Tillegg for kveld og helg.

Anonymkode: b4e50...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...