MortenMinstelønn Skrevet 2. juli 2020 #1 Skrevet 2. juli 2020 Det er ikke slik det skal være. Jeg får fordeler fordi jeg ser ut som bacon etter du har gått ute i ørkenen i ti dager. Det er typisk hva jeg får høre. Jeg kan også kalles marmelade, russisk kaviar, cheddarost, italiensk vin fra de dypeste kjellerne og kanskje enkel tubekaviar. For den ikke så kravstore. Vi må slutte å gi oss genetisk overlegne fordeler. Vi må ha en marsj. Vi kan ta det en dag neste år. Jeg må planlegge. Så hva er mitt svar til problemet? Steng internett. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #4 Skrevet 2. juli 2020 Nå må du slutte med disse trolle-innleggene dine. det er bare pinlig. Anonymkode: 4da80...7d7 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #5 Skrevet 2. juli 2020 2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg får fordeler fordi jeg ser ut som bacon etter du har gått ute i ørkenen i ti dager. du får fordeler fordi du ser ut som bacon etter at jeg har vært i ørkenen? Burde ikke jeg få fordelene da? Anonymkode: fc465...480
MortenMinstelønn Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå må du slutte med disse trolle-innleggene dine. det er bare pinlig. Må jeg ta hensyn til din pinlighet? Dette er stor kunst. 1
MortenMinstelønn Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hvor skal jeg starte?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #8 Skrevet 2. juli 2020 7 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Må jeg ta hensyn til din pinlighet? Dette er stor kunst. Du vet vel at trolling er regelbrudd ? Anonymkode: 4da80...7d7
MortenMinstelønn Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: du får fordeler fordi du ser ut som bacon etter at jeg har vært i ørkenen? Burde ikke jeg få fordelene da? Du må ikke spørre meg. Jeg lagde ikke reglene. Noen mente jeg var nesten så som til å spise. Jeg antar at disse kvinnene ikke var veganere. Men det er bare en teori.
MortenMinstelønn Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet vel at trolling er regelbrudd ? Kan du konkret fortelle meg hvorfor dette er trolling? At jeg er for pen - steng internett? 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #11 Skrevet 2. juli 2020 21 minutter siden, MortenMinstelønn said: italiensk vin fra de dypeste kjellerne Sånn her? Anonymkode: c4bed...22c 3
MortenMinstelønn Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #12 Skrevet 2. juli 2020 Ok, det var et ganske dustete forsøk på humor. Jeg er bare lei at hvordan folk framstiler seg på nett,
MortenMinstelønn Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #13 Skrevet 2. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sånn her? Anonymkode: c4bed...22c hehe...
MortenMinstelønn Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #14 Skrevet 2. juli 2020 Jeg beklager hvis jeg blir borte en periode, men vi skal jakte hammerhai fordi vi er så maskuline og fitte for damene senere i kveld.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #15 Skrevet 2. juli 2020 39 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Du må ikke spørre meg. Jeg lagde ikke reglene. Noen mente jeg var nesten så som til å spise. Jeg antar at disse kvinnene ikke var veganere. Men det er bare en teori. Du som skriver det da Anonymkode: fc465...480
MortenMinstelønn Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #16 Skrevet 2. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du som skriver det da Jadda!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #17 Skrevet 2. juli 2020 5 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Det er ikke slik det skal være. Jeg får fordeler fordi jeg ser ut som bacon etter du har gått ute i ørkenen i ti dager. Det er typisk hva jeg får høre. Jeg kan også kalles marmelade, russisk kaviar, cheddarost, italiensk vin fra de dypeste kjellerne og kanskje enkel tubekaviar. For den ikke så kravstore. Vi må slutte å gi oss genetisk overlegne fordeler. Vi må ha en marsj. Vi kan ta det en dag neste år. Jeg må planlegge. Så hva er mitt svar til problemet? Steng internett. Etter å ha gått i ørkenen i 10 dager er vel bacon absolutt det siste man har lyst på...😂 Anonymkode: cc93e...84a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #18 Skrevet 2. juli 2020 5 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Du må ikke spørre meg. Jeg lagde ikke reglene. Noen mente jeg var nesten så som til å spise. Jeg antar at disse kvinnene ikke var veganere. Men det er bare en teori. Man kan jo aldri vite... 🤪 - jeg tok for øvrig sarkasmen i tråden. FYI. Anonymkode: 7fc1c...3fc 1
MortenMinstelønn Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #19 Skrevet 2. juli 2020 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan jo aldri vite... 🤪 Har nettopp sett filmen med han Kon-Tiki og påskuddøya. Det ble mye hai å lite påskudd. Edit. Det skulle vel vært skrevet "og lite påskudd." Utover det er jeg fornøyd. Endret 2. juli 2020 av MortenMinstelønn
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #20 Skrevet 2. juli 2020 Det hjelper nok ikke å stenge internett. Anonymkode: 601f5...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå