AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #1 Skrevet 2. juli 2020 Men mot meg oppfører hun seg dårlig mot. Selvsagt så ingen ser det.. Hun stirrer og smiler dovent mot mannen min, og kontakter han for å få hjelp til ting hun fint kunne greid selv.. Hun og en nær venninne står og sender stygge blikk i min vei, fniser og baksnakker.. Ja, dette er altså det «alle» definerer som godheten selv😌 Hva er deres erfaring med denne mennesketypen? Anonymkode: 0cc12...619
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #2 Skrevet 2. juli 2020 Det er verste sort! Blir så utrolig provosert når jeg ser et sånn menneske omtalt som snill og god, får lyst til å slenge på en sint og utleverende kommentar Anonymkode: e6c36...7c2 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #3 Skrevet 2. juli 2020 At det sitter i hodet ditt. Anonymkode: 55a13...f92 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #4 Skrevet 2. juli 2020 Ja, en venninne av min mann er sånn. Og det at hun sier og gjør ufine ting mor meg skjer alltid utenfor hans synsfelt. Derfor blir det vanskelig å gå til han med det. De få gangene jeg har gjort det, tar han henne i forsvar. Eneste måten er nok å snakke til henne direkte uten å involvere han. Anonymkode: f4ed0...6df
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #5 Skrevet 2. juli 2020 I hvilken sammenheng er det naturlig for henne å be DIN mann om hjelp? Har de en eller annen relasjon? Det er ikke normalt å be prefiere bekjentskap om hjelp, og i hvert fall ikke gjentatte ganger. Hvis mannen din i tillegg går med på det, er det tydelig at noe skurrer. Anonymkode: 774f5...2ce 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #6 Skrevet 2. juli 2020 Har møtt min del av disse folkene selv. Men når man graver i deres fortid, har de mange lik på samvittigheten. Ergo: du er helt sikkert ikke den eneste som ser, eller den eneste som er blitt rammet av henne. Hev deg over det- hun er for dum Anonymkode: da529...77c 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #7 Skrevet 2. juli 2020 Du kaller henne venninne men har kun dritt å si om henne når hun ikke er tilstede (les: nå). Herregud for noe umodent opplegg. Skaff deg venner du liker og som liker deg. Dramadame, djiiiz. Anonymkode: a2226...9eb
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #8 Skrevet 2. juli 2020 Bare en ting å si om henne... falsk.. kom deg unna... Anonymkode: 11d36...4d4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #9 Skrevet 2. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kaller henne venninne men har kun dritt å si om henne når hun ikke er tilstede (les: nå). Herregud for noe umodent opplegg. Skaff deg venner du liker og som liker deg. Dramadame, djiiiz. Anonymkode: a2226...9eb Hvor kaller hun henne en venninne? Anonymkode: 9ea48...298 1
Raven.Writingdesk Skrevet 9. juli 2020 #10 Skrevet 9. juli 2020 På 2.7.2020 den 11.15, AnonymBruker skrev: Men mot meg oppfører hun seg dårlig mot. Selvsagt så ingen ser det.. Hun stirrer og smiler dovent mot mannen min, og kontakter han for å få hjelp til ting hun fint kunne greid selv.. Hun og en nær venninne står og sender stygge blikk i min vei, fniser og baksnakker.. Ja, dette er altså det «alle» definerer som godheten selv😌 Hva er deres erfaring med denne mennesketypen? Anonymkode: 0cc12...619 Verden er full av rasshøl, like greit å bare akseptere det først som sist. Den gode nyheten er at du trenger ikke ha noe særlig mye å gjøre med dem! Du kan: Unngå dem! 😄 Snakk med mannen din og si at han skal kutte ut å gjøre ærend for denne dama. Han trenger ikke svare når hun ringer eller kontakter han heller. Ignore, Next. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #11 Skrevet 9. juli 2020 Covert nasissist. Anonymkode: f5f79...d14 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #12 Skrevet 9. juli 2020 Hva synes mannen din om henne? Anonymkode: 7d1d4...a07 1
Gjest O.G. Skrevet 9. juli 2020 #13 Skrevet 9. juli 2020 På 2.7.2020 den 11.15, AnonymBruker skrev: Men mot meg oppfører hun seg dårlig mot. Selvsagt så ingen ser det.. Hun stirrer og smiler dovent mot mannen min, og kontakter han for å få hjelp til ting hun fint kunne greid selv.. Hun og en nær venninne står og sender stygge blikk i min vei, fniser og baksnakker.. Ja, dette er altså det «alle» definerer som godheten selv😌 Hva er deres erfaring med denne mennesketypen? Anonymkode: 0cc12...619 ei venninne?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #14 Skrevet 9. juli 2020 Svigermor var sånn. Hun var et forferdelig menneske, men alle roste henne opp i skyene. Anonymkode: 8d236...8b8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #15 Skrevet 11. juli 2020 Åååh jeg blir så irritert av sånne. Vel, Ts, det KAN være at du er overkant sjalu siden du nevner mannen din. Jeg har selv fått skylden for å legge meg etter andre sine menn bare pga uskyldig kommunikasjon. Men jeg har selv vært utsatt for liknende. Er det slik het? La meg gjette! - Hun får det til å virke som hun bryr seg om folk og er flink til å få folk til å le. - merker med en eneste gang om noen ikke er så begeistret for henne. Dette er ofte de ferreste eller bare en i gjengen (i dette tilfellet deg). Da må du fades ut. Hun føler seg frem om hvordan ditt forhold til de andre er. Så «vinner» hun dem på en måte. Du er den som ikke blir invitert. Slik føler seg truet når de merker at noen gjennomskuer dem. Da må de fades ut. Det kan være flere som ikke liker henne så godt, men de er flinkere på fake at de liker henne. - er flørtende med menn. Liker å ta oppmerksomhet fra andre damer. Jeg fikk oppmerksomhet hos noen menn, som hadde hatt ons med henne før. Da de kom bort til meg og snakket så kom hun og stakk puppene sine borti han og bare så på han. Jeg så hva hun sa med blikket «ikke snakk med hun der». Anonymkode: 29cde...054
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #16 Skrevet 11. juli 2020 Ekle mennesker. min nye sjef har slike tendenser. Frastøtende menneske. Anonymkode: c633e...4f6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #17 Skrevet 21. juli 2020 Ingen går overrens med absolutt alle. Selv ikke hu og det gjør muligens ikke du heller. Sett deg selv i respekt da vel, siden hun som du beskriver er respektert. Virker som hun i det minste har ryggrad og vett til å ta for seg for å dekke sine behov fremfor å være passiv. Tror ikke du mister "moral-poeng" eller integritet om du faktisk bare hever deg over det og avfeier det. Du kan også konfrontere, men basert på hva? Baktalelser og blikking? Det må være noe konkret, noe med hold i og som ikke kan bli tatt for "usikkerhet", sjalusi o.l. Når det kommer til din mann så må du enten bare stole på han eller ta en prat med han om hva slags følelser du får når han stiller opp for denne dama. Mine erfaringer forøvrig når det kommer til mennesketyper som du beskriver, er at de ønsker en respons med det de gjør og provoserer til den de "utsetter" dette for makes an ass of themselves ved å bryte sammen, gjerne foran andre. Det verste de vet er folk som gir faen i de og lever videre med livet sitt. Anonymkode: 3e6f0...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå