Lassie Skrevet 5. juli 2005 #1 Skrevet 5. juli 2005 Hvor engasjerte er deres forlovere? Var det først langt uti prosessen de begynte å engasjere seg og interessere seg, eller var de med helt fra dere spurte dem til å begynne med?
Kristin S Skrevet 5. juli 2005 #2 Skrevet 5. juli 2005 Jeg spurte mine forlovere om de ville være det ca. et halvt år i forveien. Og fra det så vil jeg si de var ganske engasjerte. Men det er jo liksom en grense for hvor mye forloverene kan gjøre da. Men var det noe jeg trengte hjelp til osv. så stilte de jo opp!
Lassie Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2005 Jeg tenkte ikke egentlig på det å hjelpe til osv, det vet jeg jo at det er grenser for hva de kan gjlre. Jeg tenkte mer på om de spør om du har kikket etter noe, om du har funnet noe interessant eller noe sånt. Min forlover virker totalt uinteressert, og så snart jeg nevner bryllupet så begynner hun å snakke om noe annet. Må ærlig innrømme jeg blir litt skuffet, for jeg snakker om ikke bryllupet så veldig ofte til henne, så når jeg først nevner det skulle jeg kanskje ønske at hun iallfall lot som om hun brydde seg mer... Mulig jeg er kravstor :oops:
Gjest Svimle Skrevet 5. juli 2005 #4 Skrevet 5. juli 2005 Forloveren min er kjempeengasjert, vi snakker nesten alltid om bryllupet. Hun var med meg når jeg prøvde kjoler, hun kommer med ideer og forlag, spør om vi har tenkt på det og det. Hun er helt fantastisk! Kjetils forlover er broren hans. Han er engasjert, men på et annet nivå. Men han sier mange ganger om hvor mye han gleder seg, og han skal også spille og synge under seremonien. Så ja, våre forlovere er supre!
Flugelhorn Skrevet 5. juli 2005 #5 Skrevet 5. juli 2005 Min forlover er nesten mer engasjert enn meg selv (uten at det blir for mye) Hun var en av de første som fikk vite at vi skulle gifte oss, og siden da har hun gitt 110%. Hadde jeg spurt om hun kunne fikse alt, hadde hun gjort det uten å måtte tenke seg om Kunne ikke valgt noen bedre, hun er en super venninne! Går dagen vår som planlagt, er hun mye av grunnen
Suebird Skrevet 5. juli 2005 #6 Skrevet 5. juli 2005 Kjempeengasjert - ingenting å utsette på det :-) Hadde blitt litt lei meg om hun ikke hadde interessert seg ja, men heldigvis trenger jeg ikke tenke på det!
Jannibrud Skrevet 5. juli 2005 #7 Skrevet 5. juli 2005 Forloveren min er kjempeengasjert, vi snakker nesten alltid om bryllupet. Hun var med meg når jeg prøvde kjoler, hun kommer med ideer og forlag, spør om vi har tenkt på det og det. Hun er helt fantastisk! Det summerer vel også opp min forlover
Kristin S Skrevet 5. juli 2005 #8 Skrevet 5. juli 2005 Jeg tenkte ikke egentlig på det å hjelpe til osv, det vet jeg jo at det er grenser for hva de kan gjlre. Jeg tenkte mer på om de spør om du har kikket etter noe, om du har funnet noe interessant eller noe sånt. Min forlover virker totalt uinteressert, og så snart jeg nevner bryllupet så begynner hun å snakke om noe annet. Må ærlig innrømme jeg blir litt skuffet, for jeg snakker om ikke bryllupet så veldig ofte til henne, så når jeg først nevner det skulle jeg kanskje ønske at hun iallfall lot som om hun brydde seg mer... Mulig jeg er kravstor :oops: Ok! Da misforsto jeg litt. Men ja de spurte og var veldig interesserte! Og det er jo veldig koselig. Synes jo virkelig en bør være litt interessert så lenge en skal være forlover. Men ikke godt å si hvorfor hun oppfører seg på den måten..
Lassie Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2005 Ok! Da misforsto jeg litt. Men ja de spurte og var veldig interesserte! Og det er jo veldig koselig. Synes jo virkelig en bør være litt interessert så lenge en skal være forlover. Men ikke godt å si hvorfor hun oppfører seg på den måten.. Det er det jeg også egentlig synes at man som forlover kanskje bør. Jeg vet iallfall at jeg ville vært det om jeg ble bedt om å være forlover. Kanskje det ikke er helt virkelig for henne enda, at hun på en måte ikke har helt klart å innstille seg på at jeg og Mannen skal gifte oss? Det kan hende det er noe sånt, da, at hun tror vi ikke får det til. For hun er jo vanligvis ikke sånn, hun er tross alt min beste venninne og det var derfor jeg valgte henne som forlover... Håper det blir bedre, hvis ikke kommer jeg til å si ifra til henne på en pen måte at jeg kanskje er litt skuffet. Men hun har god tid på å bli mer interessert enda!
Tinema Skrevet 5. juli 2005 #10 Skrevet 5. juli 2005 Da jeg og min forlover har bodd langt fra hverandre, har alle samtaler vært over telefon, og hun kunne desverre ikke komme med til brudekjoleprøving. Hun er akkurat så engagert som jeg vil at hun skal være. Kommer med spørsmål om kjole, hår (har ordnet frisør og sminke for meg), tips og gode ideer, uten at det blir for mye. Jeg har kunnet snakke med henne om de kvalene jeg har hatt omkring enkelte ting, så det hele har vært helt som jeg har forventet og håpet på. Mer kan man jo ikke forlange. :-)
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #11 Skrevet 6. juli 2005 Min forlover og jeg bor ikke på samme sted og derfor ser vi ikke så ofte til hverandre. Derfor var det også begrenset hvor involvert hun var i planleggingen men hun var så absolutt interessert. Dessuten gav jeg henne linken til bryllupsdagboken min her på KG så da kunne hun følge med i den
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #12 Skrevet 6. juli 2005 Hvor engasjerte er deres forlovere? Var det først langt uti prosessen de begynte å engasjere seg og interessere seg, eller var de med helt fra dere spurte dem til å begynne med? Jeg synes ikke min forlover har vært mye engasjert.. Vi har kjent hverandre lenge, men hun har ikke involvert seg i noen av oppgavene. Hun om det, jeg får da gjort alt som skal gjøres uansett
gotausa Skrevet 12. juli 2005 #13 Skrevet 12. juli 2005 Min venninne og forlover bor på hjemstedet mitt, så jeg håper at jeg kan dra nytta av det siden vi bor 12 timer unna!! Hun skal ha barn i januar, så rett før og rett etter den tid så må jeg nok klare meg selv, men hun har allerede sagt hva hun mener om selskapslokalene våre da!
lene24 Skrevet 13. juli 2005 #14 Skrevet 13. juli 2005 Min forlover fikk vite at hun skulle være det litt over et halvt år i forveien, men har vært engasjert siden vi bestemte oss for å gifte oss Hun er helt super!!!! I tillegg arrangerte hun et utdrikningslag som var helt perfekt i mine øyne - og som hun hadde lagt mye arbeid i!!!!
Edie Skrevet 14. juli 2005 #15 Skrevet 14. juli 2005 Jeg spurte mine forlovere et snaut halvår i forveien tror jeg. Alltid kjempeengasjerte, noen ganger mer spent enn meg selv tror jeg. Helt på tuppa for å få antrekket sitt rett, med tilbehør og spurte tusen spørsmål om selve vielsen og festen og maten og musikken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå