AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 La oss anta at vi snakker om en mann i slutten av 30-årene som holder seg godt og er i bra form. Jeg vet av erfaring at det finnes yngre jenter som er tiltrukket av eldre menn, men vet ikke hvor vanlig det er? Som singel mann prøver jeg meg sjeldent på så unge jenter og har ikke lyst å gå over noen grenser. Når jeg snakker med jenter i den alder tenker jeg vel at de umulig kan ha noe interesse av meg, men har jo fått noen henvendelser nå og da så jeg vet jo at det kan skje. Anonymkode: 2de9f...370 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 kun interessert hvis du har mye penger eller kjendisstatus, ellers gammel gris Anonymkode: 32294...d30 12
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 Har ikke noe å si hvor "god form" dere er i. Dere ser gamle ut. Men er jo noen som har gamlisfetisjer, eller som først og fremst er ute etter penger. Ingen i min omkrets ville blitt sammen med noen som ser ut som foreldrene. Anonymkode: 50780...ea4 10
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 Gamling. Det er unntakene av 20-åringene som finner de i slutten av 30-årene attraktive. Anonymkode: eb46e...c80 9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 Tenker at en mann i slutten av 30-årene og en kvinne i begynnelsen av 20-årene skiller 15-20 år, noe som er alt for mye (i alle fall i den alderen!). Han er strengt tatt gammel nok til å være faren hennes, og har uendelig mye mer erfaring med livet generelt. Det blir et alt for skjevt forhold. Anonymkode: 92254...c56 12
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #6 Skrevet 1. juli 2020 Jeg er 20 år gammel, og for å vær ærlig har jeg aldri vært tiltrukket av noen i slutten av 30 årene. Jeg kan se om en person har utseende med seg osv, men eldste jeg har vært tiltrukket av er 32 tror jeg. Blir mest tiltrukket av gutter/menn på min alder og opp til 30 Anonymkode: 689bf...9e7 8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #7 Skrevet 1. juli 2020 Jeg er 23 og synes 30 er absolutt maks for meg å gå på, eldre enn det blir for gammelt. Har et par venninner som ikke vil gå høyere enn 25 fordi de er redde for at en evrntuell partner dør fra de for tidlig, sent i 30-årene hadde nok derfor vært uaktuelt for de også. Noen venninner av meg kunne kanskje hatt ONS med en eldre fyr om han ikke så eldre ut enn 35, men ingen ville innledet noe seriøst med en så mye eldre i alle fall . Anonymkode: dfa76...0e9 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #8 Skrevet 1. juli 2020 Trur kvinner fleste definere menn sånn menn som umodne. Fineste så klart untakk men menn som aktiv velg yngre er et dårlig tekn Anonymkode: 0838b...bbf 5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #10 Skrevet 1. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gammel gris! Anonymkode: 624fd...290 Er slik jeg føler det Derfor gjør jeg sjeldent tilnærmelser til yngre kvinner uten jeg får signaler først. Og skal jeg være ærlig er de ikke førstevalget uansett. Hadde en hyggelig kveld med en jente på 24 for litt tilbake. Hun hadde en uttalt preferanse for eldre menn, men kunne også fortelle at ingen av venninnnene hennes hadde det. Anonymkode: 2de9f...370
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #11 Skrevet 1. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss anta at vi snakker om en mann i slutten av 30-årene som holder seg godt og er i bra form. Jeg vet av erfaring at det finnes yngre jenter som er tiltrukket av eldre menn, men vet ikke hvor vanlig det er? Som singel mann prøver jeg meg sjeldent på så unge jenter og har ikke lyst å gå over noen grenser. Når jeg snakker med jenter i den alder tenker jeg vel at de umulig kan ha noe interesse av meg, men har jo fått noen henvendelser nå og da så jeg vet jo at det kan skje. Anonymkode: 2de9f...370 De er ikke-eksisterende for oss til vi er godt over 30. Dere er gamle. Anonymkode: 75649...b0e 10
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #12 Skrevet 1. juli 2020 Ved så store aldersforskjeller bør kvinnen være fylt over 25, tenker jeg. Jeg ville selv aldri gått for en så mye eldre mann, men har et par venninner som tiltrekkes eldre menn. Anonymkode: 1e003...ec3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #13 Skrevet 1. juli 2020 Jeg ble sammen med en på 34 år da jeg var 22 år. Alle venninner syntes han var altfor gammel. Det tenkte egentlig jeg også, men ble likevel forelsket. Forholdet holdt 5 år, men aldersforskjellen ble liksom ikke mindre med årene, slik det påstås at mange føler. Han var ungdommelig og flott, men det er definitivt aldersforskjell. Han ble "gamlingen", selv i første halvdel av 30 årene. Anonymkode: d2cef...a22 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #14 Skrevet 2. juli 2020 PS! Hadde jeg kommet sammen med en mann på 42 da jeg var 30 er det ikke sikkert at en slik aldersforskjell hadde vært utfordrende, selv om det fremdeles er litt. Så ung som jeg var da vi kom sammen ble det derimot veldig skjevt fra starten. Man er i to veldig forskjellige livsfaser. Det ble vanskelig å jevne det ut, også over tid. Anonymkode: d2cef...a22 3
Jr.Garcon Skrevet 2. juli 2020 #15 Skrevet 2. juli 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke noe å si hvor "god form" dere er i. Dere ser gamle ut. Men er jo noen som har gamlisfetisjer, eller som først og fremst er ute etter penger. Ingen i min omkrets ville blitt sammen med noen som ser ut som foreldrene. Anonymkode: 50780...ea4 Veldig sant Close to 40 er og ser ut som close to 40, uansett hvor mye du løper,soler deg og spiser proteinpulver. Jamfør en jente på 20 år så er det seff old as fuck for 9 av 10. Unntaket med den ene av ti er da hvis hun har daddy-issues/andre issues, kombinert med at Mr.close to 40 er kjendis og/eller steinrik. Det samme gjelder selvsagt damer close to 40 også, selv om det nok er litt mer utbredt at 20 år gamle gutter kan synes at en eldre dame fetisj/erfaring kan være interessant. 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #16 Skrevet 2. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 23 og synes 30 er absolutt maks for meg å gå på, eldre enn det blir for gammelt. Har et par venninner som ikke vil gå høyere enn 25 fordi de er redde for at en evrntuell partner dør fra de for tidlig, sent i 30-årene hadde nok derfor vært uaktuelt for de også. Noen venninner av meg kunne kanskje hatt ONS med en eldre fyr om han ikke så eldre ut enn 35, men ingen ville innledet noe seriøst med en så mye eldre i alle fall . Anonymkode: dfa76...0e9 De skiller nok lag av helt andre grunner enn døden🤣 Ingen par i dag holder sammen livet ut. Anonymkode: 8d4bf...b4b 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #17 Skrevet 2. juli 2020 Da jeg var i begynnelsen av 20 årene så kunne jeg gå for de som var rundt 30 og maks 35, men først og fremst likte jeg de som var jevnaldrende eller i hvert fall i 20 årene. Det er litt forskjell på 21 og 32 vs 21 og 39...Sier ikke at det er noe "galt" med det direkte, men hvis en person bevisst går etter folk som er 20 år yngre så lurer man jo litt på hva hensikten er? Kanskje man er av den enkle typen som tenker "ung og pen", men vil jo gjerne tenke at en mann i den alderen skjønner at det blir skjevhet og/eller en form for utnyttelse. Har jo såpass store tanker om menn at jeg tror de klarer å se på slike ting fremfor å kun tenke at hun er "uerfaren, ung og deilig". Anonymkode: a271a...b3c 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #18 Skrevet 2. juli 2020 Jeg er 22, og er sammen med en på 36. Ingen rundt oss kaller han for en gammel gris, ei heller at jeg har Daddy issues. Vi har det sinnsykt bra sammen, og vi kan si at vi er det lykkeligste paret i vår omgangskrets Anonymkode: fed2e...9d4 10
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #19 Skrevet 2. juli 2020 Jeg hadde et av og på forhold til en 37-40 år gammel mann da jeg var 21-24. Jeg var ikke tiltrukket av menn i den alderen generelt i det hele tatt. Han var et unntak. Men da jeg først fikk følelser for han syntes jeg alt som hadde med alderen hans å gjøre - modenheten, det voksne utseendet, livssituasjonen, erfaringen - var dritsexy og attraktivt. Det var ikke noe jeg delte med noen, men i den perioden kunne jeg ikke forstå hva venninnene mine så i jevnaldrende gutter. Ifm bruddet tror jeg reality struck me og jeg så hvor problematisk det hadde blitt om vi skulle ha bodd sammen og startet et liv sammen. Men jeg fortsatte å ha sex med han og bare han i perioder der jeg var singel i ti år, altså til jeg var over 30 og han over 50. Så tiltrekninga forsvant aldri. Anonymkode: f6df4...6d5 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #20 Skrevet 2. juli 2020 Morsomt hvordan så mange sier "gammel gris". Dere skjønner det nok når dere passerer 35 selv. Inni hodet er det nemlig ikke så mye som forandrer seg. Jeg er meg. Det jeg likte å gjøre som 23 åring liker jeg fortsatt i dag, 15 år etter. Kanskje jeg var en moden 23 åring? Eller kanskje jeg er veldig umoden nå, haha. Men likte du meg da så liker du meg nå. Men jeg er gift jeg, så bare pust ut damer. Ingen sjekking herfra. Anonymkode: 1dd14...bf3 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå