Gjest Snart gift Skrevet 5. juli 2005 #1 Skrevet 5. juli 2005 Vi skal lage velkomstdrink selv som vi skal servere i vårt bryllup. Er det noen som har noen gode oppskrifter??? Både med og uten alkohol?
Gjest lindas Skrevet 5. juli 2005 #2 Skrevet 5. juli 2005 med alkohol blir det martini asti, med jordbær nederst i glasset... uten, hmmm, så langt har jeg ikke kommet enda... trnger nok hjelp der jeg og . kan liksom ikke komme sjampagne brus, det blir litt :oops:
Gjest Jannibrud i.i. Skrevet 5. juli 2005 #3 Skrevet 5. juli 2005 med alkohol blir det martini asti, med jordbær nederst i glasset... uten, hmmm, så langt har jeg ikke kommet enda... trnger nok hjelp der jeg og . kan liksom ikke komme sjampagne brus, det blir litt :oops: Vi har også tenkt å servere sprudlevann med jordbær i, med Mozell som alkofritt alternativ
lol75 Skrevet 6. juli 2005 #4 Skrevet 6. juli 2005 De fleste hjemmelagde velkomstdrinker smaker pyton synes jeg. Vi gjør det enkelt med musserende vin m/jordbær og alkoholfri cider, jordbær m/sjokolade ved siden av..
Jannibrud Skrevet 6. juli 2005 #5 Skrevet 6. juli 2005 De fleste hjemmelagde velkomstdrinker smaker pyton synes jeg. Vi gjør det enkelt med musserende vin m/jordbær og alkoholfri cider, jordbær m/sjokolade ved siden av.. Må få si meg helt enig!
nurseBetty Skrevet 6. juli 2005 #6 Skrevet 6. juli 2005 De fleste hjemmelagde velkomstdrinker smaker pyton synes jeg. Vi gjør det enkelt med musserende vin m/jordbær og alkoholfri cider, jordbær m/sjokolade ved siden av.. har tenkt å ha da likt so deg
Ciliemor Skrevet 17. juli 2005 #7 Skrevet 17. juli 2005 D finnes noe pulver på Partyman som man blander med vann, vodka og sprite. D e faktisk kjepegodt! Og den kan lages uten alkohol og.. Ellers så kan man jo spør de på vinmonopolet om hjelp!
Lassie Skrevet 18. juli 2005 #8 Skrevet 18. juli 2005 Vi kommer nok ikke til å lage noen velkomstdrinker selv, men jeg har laget før sånne drinker, og da er det en som går igjen som alltid slår an; Tropisk nektar Sprite el. 7up Fanta Exotic (den røde) Martini Asti (den med alkohol) Jordbær og melon oppi Jeg bruker aldri noe mål på hvor mye av hvert, det må du nesten prøve deg fram med selv. Men den med alkohol i så er det mest Asti da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå