Gå til innhold

Skjønner ikke folk at god sex har en verdi i seg selv for kvinner også?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Du er så dum som har sex med eksen!"

"Herregud, hvordan kunne du ligge med han, han er jo den playeren?"

"Hvorfor lot du han pule deg, da fikk han det jo bare som han ville?"

FORDI JEG VAR HELT UTAVMEGSJÆL KÅT OG HADDE BEHOV FOR ET HEFTIG LIGG, ER DET SÅ JÆVLIG VANSKELIG Å FORSTÅ OG AKSEPTERE?

Anonymkode: c7c2d...85e

• Liker 43
Videoannonse
Annonse
Skrevet

You go girl! ♥️

Bra du roper det ut også. Måtte dagen komme da kvinners og menns kåthet regnes som likeverdig naturlig og likeverdig ok! 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Trolltunge said:

You go girl! ♥️

Bra du roper det ut også. Måtte dagen komme da kvinners og menns kåthet regnes som likeverdig naturlig og likeverdig ok! 

Den dagen er langt unna på Kvinneguiden i hvert fall 😒

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Folk er forskjellige, det er ikke alle som forstår det. 

Anonymkode: 0c235...794

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den dagen er langt unna på Kvinneguiden i hvert fall 😒

Ja den dagen er langt unna mange steder. Det fine er at man egentlig ikke trenger å bry seg om hva alle mener om ting. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

🤩

Anonymkode: 6383c...3d6

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

FORDI JEG VAR HELT UTAVMEGSJÆL KÅT OG HADDE BEHOV FOR ET HEFTIG LIGG, ER DET SÅ JÆVLIG VANSKELIG Å FORSTÅ OG AKSEPTERE?

Forståelig at man vil ligge med en man kjenner og tenner på. Personlig fantaserer jeg aller mest om forrige partner.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo helt greit det. Men jeg har null tålmodighet for venninner som kommer og klager over det etterpå, eller finner en grunn til å stemple ham som en drittsekk.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Amen sista! 

Anonymkode: 86f26...d11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Joda, greit nok det HVIS det var bare fordi du hadde lyst.

Som regel i slike tilfeller så er det ofte disse jentene ligger med eksen i håp om å få han tilbake, at de er så lette å manipulere at eksen lover gull og grønne skoger kun for et ligg eller at hun er mer into han enn omvendt og tror at å ha sex med han skal hjelpe henne..

Finnes nok av usikre jenter som VET de blir behandlet dårlig og er lei seg, men allikevel velger å jage etter personen og sånne folk synes jeg veldig synd på for de ender bare opp enda mer såret. Og det blir 0 trøst eller sympati hvis man skal sutre over det etterpå. 

Anonymkode: d4525...fc3

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke sjeldent kommer fortsettelsen på tingene du nevner en stund etter i et innlegg på Kvinneguiden som begynner med ordene:

Å, jeg angrer så fryktelig. Hadde sex med ham, prøvde å ta kontakt etterpå, men han svarte ikke. Føler meg brukt ...

Anonymkode: 710d0...6ee

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke sjeldent kommer fortsettelsen på tingene du nevner en stund etter i et innlegg på Kvinneguiden som begynner med ordene:

Å, jeg angrer så fryktelig. Hadde sex med ham, prøvde å ta kontakt etterpå, men han svarte ikke. Føler meg brukt ...

Og for å legge til: Hvis sex er så godt og frigjørende også for kvinnen - så hvorfor alle disse innleggene om anger og følelsen av å bli utnyttet?

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet
9 timer siden, Trolltunge skrev:

You go girl! ♥️

Jeg er mer enn enig. Kvinnens lyst er ikke bare likeverdig, den er mer verdt. Den er en kraftig trigger for mannens kåthet. 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Og for å legge til: Hvis sex er så godt og frigjørende også for kvinnen - så hvorfor alle disse innleggene om anger og følelsen av å bli utnyttet?

Dette

Hvorfor må offerrollen inntas så ofte når kvinner har sex? Hvorfor blir det sett på som at kvinnen blir utnyttet ved å ha sex? Og at ved å ha sex med en mann så skylder han noe mer.

Og hvorfor blir det sett på som at kvinnen gjør noe for mannen ved å ligge der å bli pult? Og hvorfor er det mannens ansvar å gi kvinnen orgasme, og sørge for at sexen blir bra?

Seksuell likestilling kan ikke være å kun plukke fordeler men ikke ulemper. På samme måte som generell likestilling ikke kan være det 

Anonymkode: fec0d...83f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bytt ut «folk» med «damer», Ts. Det er alltid andre damer som undertrykker damer som trer ut av offer- og hjelpalaus- rollen. Det er veldig sjelden menn.

Endel damer ser «skaffe seg en mann» som en dames eneste formål her i livet. Og når en har fullført «skaffe seg en mann» så er neste trinn «få barn». Om en er lykkelig, velutdannet, har hobbyer, drømmer, mål, om en liker mannen en har skaffet seg? Helt uten relevans. Som kvinne degraderer de seg selv til en slags rugemaskin.

Anonymkode: 4f7f8...761

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du vurdert, at ikke alle er like? 

Noen nyter sexen som den er , andre vil dessverre angre, fordi de ikke fikk det som de vil etterpå. 

Jeg tror poenget med tråden er, la oss som nyter sexen for sexen, faktisk nyte sexen. Ikke stemple oss som løse, horer og felleshull! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bytt ut «folk» med «damer», Ts. Det er alltid andre damer som undertrykker damer som trer ut av offer- og hjelpalaus- rollen. Det er veldig sjelden menn.

Endel damer ser «skaffe seg en mann» som en dames eneste formål her i livet. Og når en har fullført «skaffe seg en mann» så er neste trinn «få barn». Om en er lykkelig, velutdannet, har hobbyer, drømmer, mål, om en liker mannen en har skaffet seg? Helt uten relevans. Som kvinne degraderer de seg selv til en slags rugemaskin.

Anonymkode: 4f7f8...761

Tull, det er like mye menn som kvinner. Derfor passer folk bra her. 

"har du mer en 2 sexpartnere har du løs fitte, sikkert god bok til sex, men aldri forhold" 

"herregud så hore du er" 

Dette er sagt fra menn er på kg. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du vurdert, at ikke alle er like? 

Noen nyter sexen som den er , andre vil dessverre angre, fordi de ikke fikk det som de vil etterpå. 

Jeg tror poenget med tråden er, la oss som nyter sexen for sexen, faktisk nyte sexen. Ikke stemple oss som løse, horer og felleshull! 

Ja, det var poenget. Men når folk drar frem anger og skam får jeg lyst til å si flere ting. For eksempel spørre om de ikke forstår at angeren og skammen kommer fra et sted? At vi sosialiseres inn i et samfunn som fremdeles forteller oss at vi skal skamme oss over og angre på sex. Eller spørre om ikke også vi kvinner kan ha tvetydige følelser om sex og at det er helt greit. Hvis en mann har sex og angrer på det etterpå er han en erfaring rikere og kommer seg fort på bena etter noen high fives, hvis jeg har sex og angrer etterpå er jeg dum i hodet, inkonsekvent og kan bare takke meg selv. Det ser vi bare i denne tråden tross den hyggelige tonen folk skriver med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Paramount said:

Kvinnens lyst er ikke bare likeverdig, den er mer verdt. Den er en kraftig trigger for mannens kåthet. 

Kun om mannen tenner på henne i første omgang. 

Anonymkode: 14b7e...a83

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Du står fritt til å ha sex med hvem du vil, og så mye du vil. Og menn står fritt til å ha preferanser på partnere som du da kan falle utenfor. Begge deler er helt fair.

Man må ikke forveksle seksuell frigjøring med å tvinge menn til å ha andre preferanser enn de egentlig har. Det hjelper akkurat like lite som å klage over at kvinner vil ha høye menn.

Anonymkode: fec0d...83f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...