Gjest ponta Skrevet 4. juli 2005 #1 Skrevet 4. juli 2005 Denne tråden er innlegg som er skilt ut fra en tråd på seksualitet. Mie (mod) om det er fiselyder fra skjeden så er det igrunnen ganske normalt, spesiellt om han tar deg bakfra, det har med at det blir presset luft inn i skjeden som så kommer ut igjen. alina - skjønner ikke hvor tar det fra ! du virker bare så utrolig "klok" god sommer !
aline Skrevet 4. juli 2005 #2 Skrevet 4. juli 2005 jeg skjønner ikke helt hva det var å himle for øynene for, mener du altså at jeg tar feil ihht lyder fra musa?
Gjest ponta Skrevet 4. juli 2005 #3 Skrevet 4. juli 2005 :oops: følsom idag ? neida - du har helt rett - det "smeller" litt av musa, overhode ikke usexy eller ubehagelig - det er bare sånn det er .. Men synes du er så flink med dine svar ! var bare et lite komliment som ikke lykktes .. Snufs ! God sommer !
aline Skrevet 4. juli 2005 #4 Skrevet 4. juli 2005 i og med at denne: vel viser en oppgitt mine, så tok jeg det ikke helt som ett kompliment nei. og det er ikke fordi jeg er følsom i dag.
Gjest Violetta Skrevet 4. juli 2005 #5 Skrevet 4. juli 2005 i og med at denne: vel viser en oppgitt mine, så tok jeg det ikke helt som ett kompliment nei. og det er ikke fordi jeg er følsom i dag. En bitteliten kommentar Aline. Du har i signaturen din. Tidligere oppfattet jeg deg dermed som litt hoven. Etter å ha lest innleggene dine ser jeg at det ikke stemmer. Smileys i signaturen kan gi feil inntrykk. Beklager om jeg ødelegger tråden.
aline Skrevet 4. juli 2005 #6 Skrevet 4. juli 2005 En bitteliten kommentar Aline. Du har i signaturen din. Tidligere oppfattet jeg deg dermed som litt hoven. Etter å ha lest innleggene dine ser jeg at det ikke stemmer. Smileys i signaturen kan gi feil inntrykk. Beklager om jeg ødelegger tråden. ja, jeg har den i signaturen min, den passet nok kanskje bedre før, da jeg var mer hard på diskusjonene og i større grad lot meg bli oppgitt, og synes den passet der. nå har den bare blitt der liksom.
Væren Skrevet 4. juli 2005 #7 Skrevet 4. juli 2005 Jeg bruker denne når jeg er litt usikker eller flau eller har rotet litt oppi hodet mitt... *jada, jeg vil også være med å spore av* Men Aline har kloke og gode svar. Det er fordi Aline er klok og god.
aline Skrevet 4. juli 2005 #8 Skrevet 4. juli 2005 *lever lenge på værens kloke ord* *liker selvsagt også å avspore, spesiellt om sommern når man ikke helt har ferie enda og det er så varmt at man nesten ikke klarer å puste*
Tiit Skrevet 5. juli 2005 #9 Skrevet 5. juli 2005 ja, jeg har den i signaturen min, den passet nok kanskje bedre før, da jeg var mer hard på diskusjonene og i større grad lot meg bli oppgitt, og synes den passet der. nå har den bare blitt der liksom. Jeg har faktisk tenkt på det i det siste, aline, at det oppgitte uttrykket i signaturen din ødelegger litt for min oppfattelse av innleggene dine. Obs...avsporet litt jeg å nå. :oops:
aline Skrevet 5. juli 2005 #10 Skrevet 5. juli 2005 Jeg har faktisk tenkt på det i det siste, aline, at det oppgitte uttrykket i signaturen din ødelegger litt for min oppfattelse av innleggene dine. Obs...avsporet litt jeg å nå. :oops: skal tenke over om jeg skal bytte den, men den har blitt litt "gammel vane".. så må tenke over det.
Gjest ponta Skrevet 5. juli 2005 #12 Skrevet 5. juli 2005 fort tenkt, fort gjort!! bedre? YES - nå er du der .. stemmer bedre med all den "klokskap" du bidrar med her inne .. :-) Husk å sifra når du blir singel da ... God sommer !
aline Skrevet 5. juli 2005 #13 Skrevet 5. juli 2005 frekk du, sånn til stadig. men det er helt greit det. holder akkurat på å jobbe meg ut av singeltilværelsen jeg, og håper jeg forblir utenfor den.
Gjest Ponta Skrevet 5. juli 2005 #14 Skrevet 5. juli 2005 holder akkurat på å jobbe meg ut av singeltilværelsen jeg, og håper jeg forblir utenfor den.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2005 #15 Skrevet 5. juli 2005 Hva i alle dager er det som skjer her? Flørting i en fjertetråd??
Gjest ponta Skrevet 5. juli 2005 #17 Skrevet 5. juli 2005 Hva i alle dager er det som skjer her? Flørting i en fjertetråd?? Neida - Towelie , med aline ! God sommer 8)
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2005 #18 Skrevet 5. juli 2005 Neida - Towelie , med aline ! God sommer 8) .... I en fjertetråd.
Gjest seroxata Skrevet 6. juli 2005 #20 Skrevet 6. juli 2005 og jeg som hadde gledet meg til å lese to sider fjert nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå