Cathie Skrevet 5. juli 2005 #1 Skrevet 5. juli 2005 Er det noen av dere som har bleket tenner hos tannlegen før?? Har veldig lyst å gjøre det, men har hørt at det iser noe veldig i tennene når man gjør det.. Noen som vet?
Minette Skrevet 6. juli 2005 #2 Skrevet 6. juli 2005 Jeg har bleket tennene hos tannlegen. Ikke for å skremme deg, men det var skikkelig vondt for meg.. Dette tror jeg er helt individuellt, hvor vondt det gjør. Man fjerner jo det ytterste laget fra tennene, så det er klart det merkes en stund etterpå. For meg var det ikke snakk om ising, hadde det enda vært det. Det var rett og slett verking, og som kom helt sånn plutselig med jevne mellomrom, som om det stakk til. Høres jo ut som om jeg svartmaler det helt nå jeg ville gjort det igjen altså, men var bare ikke klar over at det gjorde såpass vondt etterpå, men det var vel et døgn eller noe så var det så og si borte. Det hjelper visst å skylle med fluorveske. Men som sagt, det er slett ikke slik det er for alle sikkert! Må lide for skjønnheten Lykke til
Gjest Tannlegedatteren Skrevet 6. juli 2005 #3 Skrevet 6. juli 2005 Jeg har bleket tennene noen ganger og har ikke hatt noe særlig ubehag ved det. Kjente en svak sviing først, men det gikk fort over. Hadde på meg platen med blekemiddelet i over natten, og jeg sovnet med en gang, ikke noe problem.. Hilsen Tannlegedatteren....
Gjest yep Skrevet 6. juli 2005 #5 Skrevet 6. juli 2005 ja hva koster dette? har veldig lyst til å gjøre dette..
Lillepusen Skrevet 15. juli 2005 #6 Skrevet 15. juli 2005 Jeg og samboeren min driver akkurat å bleker tennene nå... Skal gifte oss i august! Jeg kjenner den tannlegen som gjør det, så vi får rabatt (ellers hadde vi nok ikke tatt oss råd til det...) Vi gjør det på den mest skånsomme måten, og som gir mest langvarig resultat. Bruker det om natten i 8 dager. Koster vanligvis hos henne 2000 for en kjeve eller 3500 for hele munnen. Men jeg har lest andre steder at du kan få bleket både oppe og nede for 2500. Kommer nok an på hvor man holder til. Midt i Oslo og de store byene er det kanskje dyrest?? Synes det iser veldig mye!(og jeg er ingen pyse!!!) Men samboeren min synes ikke det gjør det... :klø: Så det kommer nok an på tennene rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå