Gå til innhold

Trampoline - minste størrelse med netting?

Drizzt

Anbefalte innlegg

Vi har ikke trampoline. Vi valgte det av flere grunner. Det har ikke vært spesielt stor interesse hos barna for trampoline samtidig som de kunne være med vennene sine i nabolaget og hoppe på deres trampoliner de gangene de hadde lyst. Det har aldri vært mas om å kjøpe egen trampoline frem til denne koronakrisen hvor vi som mange andre måtte holde oss mye for oss selv og til tider også inne. Nå har det vært en evig mas fra alle kanter om egen trampoline samtidig som vi ikke har all verdens med ledig plass i hagen. Vi ''pusset opp'' hagen for et par år siden og lagde egen sittegruppesone, egen grillsone, blomstersone, osv. Da ble det ikke så himla mye plass igjen for en trampoline i vanlig størrelse uten at det blir altfor trangt. Så spørsmålet mitt er - finnes det en mindre trampoline med netting som er mindre enn de vanlige størrelsene man finner overalt? Jeg har googlet og googlet, men finner ikke noe som passer. Kanskje noen her har en sånn liten trampoline med netting som ikke tar så mye plass og kan dele informasjon? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror det kun er en standar størrelse. 

Anonymkode: 0d8ba...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er flere størrelser. Så jeg vil finne den minste av dem 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det finnes flere størrelser!

Just now, Drizzt said:

Nei, det er flere størrelser. Så jeg vil finne den minste av dem 😄

https://www.best-i-test.nu/trampoline

Se på denne linken, f.eks. nr 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekk på jumpking. De har flere størrelser på de ovaletrampolinene, 4 eller 5 ulike om jeg Ikke husker feil. Men de minste er det dårlig sprett i, særlig for større barn. 

Kanskje du skal grave den ned, så ser du den ikke så mye? Du kan anlegge svømmebasseng når dere ikke skal ha trampoline lenger 🤣🤩

Anonymkode: 4c4fa...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, silje1989 skrev:

Den er litt liten, ja, men ellers nesten det jeg så etter. :) Men så er den også utsolgt overalt. 

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk på jumpking. De har flere størrelser på de ovaletrampolinene, 4 eller 5 ulike om jeg Ikke husker feil. Men de minste er det dårlig sprett i, særlig for større barn. 

Kanskje du skal grave den ned, så ser du den ikke så mye? Du kan anlegge svømmebasseng når dere ikke skal ha trampoline lenger 🤣🤩

Anonymkode: 4c4fa...177

Takk for tips - svømmebasseng i hagen er det vi mangler nå 😂 Bra barna ikke leser KG 😄

Jumpking har bra utvalg, så kanskje den minste med litt nedgraving? Hmmm ....

1 time siden, Millimani skrev:

Det finnes flere størrelser!

https://www.best-i-test.nu/trampoline

Se på denne linken, f.eks. nr 6

Ja, nr.6 er faktisk en god kandidat :) Jeg undersøker nærmere, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...