AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Er det vanlig? Hva kan jeg ta som hjelper i første trimester?? Anonymkode: f9607...816
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 Jepp. Prøv saltvannsspray, ikke vanlig nesespray Jeg var tett omtrent fra unnfangelse og til dagen etter fødsel - du aner ikke lettelsen da jeg endelig klarte å puste normalt etter nesten et år 😅 På den andre siden ble jeg faktisk vant til det, det var ikke like plagsomt etter en stund selv om jeg var like tett. Anonymkode: b0180...aa8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 Ja, det er vanlig. Jeg levde på nesespray fra uke 14 og ut. Måtte til og med ha nesespray under fødselen. Ble heldigvis ikke avhengig da. Etter fødsel har det forsvunnet helt. Anonymkode: 56133...bef 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 Helt vanlig. Var helt avhengig av nesespray i hele svangerskapet. Ga seg et par dager etter fødsel og har ikke brukt nesespray siden. Anonymkode: 691a3...5ed 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 Normalt som de andre skriver, slimhinnene hovner opp i svangerskapet 😊 Har ikke vært noe tett de to forrige gangene jeg har vært gravid, men nå 3.gang ble jeg kjempetett like etter positiv test 😅 Litt bedre nå, i uke 26 😊 Anonymkode: 03acb...23c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå