AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #21 Skrevet 1. juli 2020 13 minutter siden, Ze.Xhx skrev: I første omgang så får du ikke sparken såfremt det ikke er grovt. Hvis du vet du har bæsja på leggen, legg deg langflat og beklag i hytt og gevær. Ta eventuelt advarsel med strak rygg og etter dette oppfør deg som folk! I mange tilfeller er det dessverre vanskelig å bli kvitt folk, da det finnes en del knep som skaper trøbbel for bedriften. Jeg kommer ikke til å fortelle hva. Hvis arbeidsforholdet henger i en tynn tråd sier du opp selv og slipper derfor å ha en oppsigelse på CV'en. Og så tar du deg sammen i din neste jobb. Takk for gode tips. Dette er nok første omgang. Jeg skal være svært forsiktig framover. Det vil være ett helvete å finne en ny jobb vil jeg tro hvis det skulle inntreffe. Jeg hater nemlig å dra på jobbintervju! Anonymkode: 441b9...6d7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #22 Skrevet 1. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for gode tips. Dette er nok første omgang. Jeg skal være svært forsiktig framover. Det vil være ett helvete å finne en ny jobb vil jeg tro hvis det skulle inntreffe. Jeg hater nemlig å dra på jobbintervju! Anonymkode: 441b9...6d7 Kanskje du bør jobbe hardt for å bli mer trivelig på jobb da. Vil tippe dine kollegaer nå vil jobbe hardt for å bli kvitt deg. Har jobbet med en som deg og vi sendte alle jevnlig avviksmelding på vedkommende. Til slutt fikk han/hun valget mellom å få sparken eller si opp. Anonymkode: accfe...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå