AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Sønnen på 6 år fikk hoven og smertefull penis i går. Legen på legevakten mente det var en betennelse, og ga beskjed om å skylle inni forhuden med klorhexidin 3 ganger om dagen. I går var det ikke noe problem, men i dag har han nesten grått av smerte og sier at det svir når jeg skyller. Jeg skal ringe legen i morgen og høre, men er det noen som vet om det er normalt at det svir? Anonymkode: 53e44...eb3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 Klorhexidin på penishodet?!?!? Oh lord dear jesus! Ikke klorhex!! Vil du skylle vaginaen din med klorhex 3x dagen? Slutt med det! Skyll med sterilt saltvann og KUN det! Anonymkode: 0e8b2...6a3 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 Håper du mener kloramfenikol.... Anonymkode: bd060...c69
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 Neineinei! Dette er en megaglipp, IKKE klorhexidin på penis! Ja det svir noe enormt (går jeg ut i fra. Har ikke penis så vet jo ikke, men har håndtert min andel klorhexidin). IKKE gjør dette igjen! Kjøp sterilt saltvann (NaCl 0,9%) på apoteket og vask med det. Anonymkode: 32404...202
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Håper du mener kloramfenikol.... Anonymkode: bd060...c69 Håper virkelig jeg og Anonymkode: 32404...202 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #6 Skrevet 1. juli 2020 Her har du misforstått noe, klorhexidin rett på sår hud er jævelsk vondt. Du kan jo spyle litt vaginalt på deg selv og se om du like det. Kloramfenikol som beskrevet over er behandlingen, evt skylle med sterilt saltvann. Anonymkode: 0769f...5bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå