AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg er totalt knust. Jeg orker nesten ikke mer. Hjertet mitt sprenges av harde og raske slag. Kroppen min har gitt opp, får ikke i meg mat omtrent og heller ikke drikke. Ingenting i livet føles positivt og jeg er så langt nede at jeg ikke kjenner igjen meg selv og mine egne tanker. Tenker til tider at jeg ikke orker å leve mer. Jeg er helt tom og halvdød. Kan kroppen helt seriøst dø av å være så knust og nedbrutt? Jeg skjønner ikke hvordan det skal holde. Og tar folk sitt eget liv pga slike ting?(sier ikke at jeg har tenkt det). Anonymkode: e9c45...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 1. juli 2020 #2 Del Skrevet 1. juli 2020 -Ja, det kan man. Hva har skjedd? Og hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Del Skrevet 1. juli 2020 Blitt forlatt av mannen jeg har vært gift med i 3 år. Bor i Halden. Hilsen TS 3 minutter siden, Nåleputa skrev: -Ja, det kan man. Hva har skjedd? Og hvor bor du? Anonymkode: e9c45...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 1. juli 2020 #4 Del Skrevet 1. juli 2020 (endret) Ja, men da er det gjerne eldre mennesker som feks har mistet ektefellen sin pga død etter mange år. Hjertet er gjerne noe svakt fra før, og enn er gjerne 80 +. Ellers kan du ikke dø direkte av hjerte sorg. Om du tar tar livet ditt feks pga et knust hjerte, er bare det en indirekte årsak, for direkte årsak vil være måten det gjøres på. Endret 1. juli 2020 av tussi84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 1. juli 2020 #5 Del Skrevet 1. juli 2020 Legg deg ut i graset i skogen og la moder jord helbrede deg. Før fingrene ned i bakken og kjenn at du kommer deg ❤️ Noe lignende skjedde med meg, bare at han gikk tilbake til x-kona. Gikk å la meg ut på ryggen i skogen. Sovna der ute og ble bedre etter 3 ganger slik 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 1. juli 2020 #6 Del Skrevet 1. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blitt forlatt av mannen jeg har vært gift med i 3 år. Bor i Halden. Hilsen TS Anonymkode: e9c45...396 Det overlever du nok. Akkurat nå føles det nok ikke slik ut, Akkurat som alle andre som har eller har hatt kjærlighetssorg noen gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Horrorfreak Skrevet 1. juli 2020 #7 Del Skrevet 1. juli 2020 Aner ikke, men det føles sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #8 Del Skrevet 1. juli 2020 Hva i all verden skal man gjøre når man føler seg alene i hele verden og ingenting hjelper? Det er jo helt jævlig. Skjønner ikke at folk klarer eller har kommet seg over det. Anonymkode: e9c45...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 1. juli 2020 #9 Del Skrevet 1. juli 2020 Nei, det er ikke mulig. Men man kan dø når man vil, det er helt opp til oss selv, spiriten kan gå videre når som helst. Pleier å skje etter en lang stund uten noe livsgnist, da i form av en blodpropp og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #10 Del Skrevet 1. juli 2020 9 minutter siden, Nåleputa skrev: Legg deg ut i graset i skogen og la moder jord helbrede deg. Før fingrene ned i bakken og kjenn at du kommer deg ❤️ Noe lignende skjedde med meg, bare at han gikk tilbake til x-kona. Gikk å la meg ut på ryggen i skogen. Sovna der ute og ble bedre etter 3 ganger slik Da får man flått🙀 Anonymkode: 16cce...7cb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #11 Del Skrevet 1. juli 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er totalt knust. Jeg orker nesten ikke mer. Hjertet mitt sprenges av harde og raske slag. Kroppen min har gitt opp, får ikke i meg mat omtrent og heller ikke drikke. Ingenting i livet føles positivt og jeg er så langt nede at jeg ikke kjenner igjen meg selv og mine egne tanker. Tenker til tider at jeg ikke orker å leve mer. Jeg er helt tom og halvdød. Kan kroppen helt seriøst dø av å være så knust og nedbrutt? Jeg skjønner ikke hvordan det skal holde. Og tar folk sitt eget liv pga slike ting?(sier ikke at jeg har tenkt det). Anonymkode: e9c45...396 Anbefaler videoene til Coach Lee på YouTube. De har hjulpet meg utrolig mye. Metoden hans er no contact rule, men han snakker om alt mulig annet om prosessen etter et brudd også. Anonymkode: 9374f...143 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #12 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg oppdaget faktisk KG i 2006 da jeg googlet ekstrem kjærlighetssorg. Jeg grep fast i «this too shall pass». Og det gjorde det. Anonymkode: b8a8d...d0d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #13 Del Skrevet 2. juli 2020 Skjønner hvordan du har det. Jeg ble forlatt (han stakk med en kollega). Vi hadde vært sammen i 14 år. Tre barn fra 4 til 8 år. Aldri vært noe krangling eller ugreit. Trodde alt var fint! Så det kom som et bombenedslag. Trodde jeg skulle dø. Men lever ennå. Alt var totalt svart. Dette er 10 år siden. Finn deg noe som gir mening for deg. En hobby? Aktivitet som du liker. Mye frisk luft! Trening. Ikke sitt inne og tenk. Hold deg unna alkohol og medisiner. Det er viktig for det gjør ting verre og gjør at du kan gjøre ting du vil angre på senere. Du er sterkere enn du tror! God klem Anonymkode: 937e3...9cf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #14 Del Skrevet 2. juli 2020 https://www.health.harvard.edu/heart-health/takotsubo-cardiomyopathy-broken-heart-syndrome Anonymkode: 2314d...248 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #15 Del Skrevet 2. juli 2020 Man kan vel se forandringer på et knust hjerte iallefall. Anonymkode: 3cf37...0a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #16 Del Skrevet 2. juli 2020 15 timer siden, MarieLo skrev: Nei, det er ikke mulig. Men man kan dø når man vil, det er helt opp til oss selv, spiriten kan gå videre når som helst. Pleier å skje etter en lang stund uten noe livsgnist, da i form av en blodpropp og lignende. jo det er mulig. https://journalen.oslomet.no/nyttfraoslo/2012/04/du-kan-do-av-kjaerlighetssorg det kalles broken heart syndrome Anonymkode: 03742...5f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #17 Del Skrevet 2. juli 2020 Det er ufattelig vondt, men du må ta tiden til hjelp. En dag i fremtiden klarer du å elske igjen, men akkurat nå må du bare fokusere på å overleve hverdagen. Det blir litt lettere for hver dag som går, men det kan ta lang tid. Ikke tenk så langt framover, ta et sekund om gangen. Håper du har noen å snakke med, noen som støtter deg. ❤️ Anonymkode: 18fd9...875 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #18 Del Skrevet 2. juli 2020 Nei, du skal virkelig ikke gi opp. Ekskona mi innledet forhold til en annen fyr og vi hadde også vært gift i 3 år, men sammen i 10. Har også to barn som jeg ikke har mulighet til å se hver dag lenger, men kun annenhver uke. Jeg hadde det så vondt de først 2-3 mnd. Å bli sveket og samtidig miste retten til å ha barna hver dag er som om man blir skutt to ganger i hjertet. Jeg brukte lang tid på å komme meg, men til slutt endra jeg tankegang og tenkte. JEG LEVER FAEN TA BARE EN GANG, la oss gjøre det beste ut av det. Nå har jeg det bedre enn aldri før og er ekstremt aktiv med barna mine når jeg først har dem. Det blir bedre, kjære deg. 🙂 Anonymkode: 89fbf...818 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 2. juli 2020 #19 Del Skrevet 2. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: jo det er mulig. https://journalen.oslomet.no/nyttfraoslo/2012/04/du-kan-do-av-kjaerlighetssorg det kalles broken heart syndrome Anonymkode: 03742...5f8 Det er opp til en selv til syvende og sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #20 Del Skrevet 3. juli 2020 På 1.7.2020 den 19.38, AnonymBruker skrev: Jeg er totalt knust. Jeg orker nesten ikke mer. Hjertet mitt sprenges av harde og raske slag. Kroppen min har gitt opp, får ikke i meg mat omtrent og heller ikke drikke. Ingenting i livet føles positivt og jeg er så langt nede at jeg ikke kjenner igjen meg selv og mine egne tanker. Tenker til tider at jeg ikke orker å leve mer. Jeg er helt tom og halvdød. Kan kroppen helt seriøst dø av å være så knust og nedbrutt? Jeg skjønner ikke hvordan det skal holde. Og tar folk sitt eget liv pga slike ting?(sier ikke at jeg har tenkt det). Anonymkode: e9c45...396 Du kan i verste fall dø av knust hjerte. Mange opplever ukesvis med forandra hjerterytme pga høy adrenalin. Et brudd man ikke ønsker er et sjokk for sjel og kropp. Hvis du ikke en gang får i deg drikke kan du bli syk av dehydrering. Så prøv å minimum drikke litt. Og spis noe om så det er sjokolade. Jeg levde mye på suppe og melkesjokolade de første 3 mnd etter bruddet. Vanlig mat var som å skulle spise gråstein. Anonymkode: 4aa43...59d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå