AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Føler det er litt synd å kaste utskrevne notatbøker som jeg har brukt så mange timer på å skrive ut men kommer nok aldri til å bruke dem igjen, kanskje bare bla gjennom for nostalgi Og bør jeg selge pensumbøker? Har ganske dyre pensumbøker som jeg kan få igjen rundt 600 per stk for, så blir over 5000 til sammen. Men man vet jo aldri om man får bruk for det. Har gått ingeniør forresten. Hva gjør dere? Beholder pensum-eller notatbøker? Anonymkode: db482...0b9
Anzii Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 Notatbøker tar jeg vare på, rett og slett fordi jeg har brukt mye tid på det, som du sier. Pensum har jeg sluttet å kjøpe. Låner på biblioteket og tar notater😊 de jeg har kjøpt har jeg solgt, med mindre jeg trenger de til masteren👍🏼 Kjenner jeg meg selv rett vil de ikke bli brukt - og da har jeg i verste fall notatene!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 Jeg beholdt mange pensumbøker, men har nesten ikke hatt bruk for noen av dem i ettertid. Notater har blitt kastet. De blir aldri lest igjen. Anonymkode: be69d...231 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler det er litt synd å kaste utskrevne notatbøker som jeg har brukt så mange timer på å skrive ut men kommer nok aldri til å bruke dem igjen, kanskje bare bla gjennom for nostalgi Og bør jeg selge pensumbøker? Har ganske dyre pensumbøker som jeg kan få igjen rundt 600 per stk for, så blir over 5000 til sammen. Men man vet jo aldri om man får bruk for det. Har gått ingeniør forresten. Hva gjør dere? Beholder pensum-eller notatbøker? Anonymkode: db482...0b9 Jeg har alt av notater lagret på onedrive på pcen. Pensumbøker beholder jeg absolutt, har hatt mye nytte av dem Anonymkode: 8405b...cc9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 Kaster alt av notater og selger bøker. Anonymkode: 39b8b...e27
annebanane Skrevet 1. juli 2020 #6 Skrevet 1. juli 2020 Solgte bøkene som har overlappende informasjon og de til fag jeg aldri tror jeg vil få bruk for igjen. Ble alt for mye å ta vare på som ikke blir brukt. Bedre å selge bøkene imens de enda er pensum til kullene under, så beholdt jeg en liten relevant kasse selv. 1
Nevian Skrevet 1. juli 2020 #7 Skrevet 1. juli 2020 Jeg har alle pensumbøkene fra høyskolen, og bruker flere av dem regelmessig, men notatene tok jeg aldri vare på.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #8 Skrevet 2. juli 2020 Kaster alt jeg ikke har bruk for mer. Det eneste jeg har beholdt er prosjekter som jeg har lagt mye innsats i og som det er litt hyggelig å ha når jeg blir eldre. Anonymkode: 1738f...5fc
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #9 Skrevet 2. juli 2020 Resirkulerer notatbøker. Er det noe jeg vil ta vare på, så tar jeg et bilde med mobilen som lastes opp til skyen. Det er derimot sjeldent jeg noterer for hånd lengre, men jeg bør egentlig gjøre det for å lære bedre. Hvis jeg er ferdig med et fag vurderer jeg om jeg er helt nødt til å beholde boken. Jeg studerer IT, og det går fort før noe er utdatert. Har beholdt 1/3 bøker til nå, finnes veldig mye info på nettet for min del. Anonymkode: 57cb5...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå