tito,lussi Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Hei jeg er gravid i uke 8 (7+0) og ble gravid 3 uker etter spontanabort. Dette var mitt først og seneste SA og det skjedde 5+4 kroppen fikset opp selv, og legene sa på gynekologisk undersøkelse at alt så bra ut og ville gå bra neste svangerskap. ble gravid med engang og viste raskt positiv 3+5 I midten av uke 7 og til nå har jeg begynt å små spotte En rosa flekk der, så går det 30 timer, så en orange flekk der. stopper med engang og i fleste tilfeller kommer det ikke en flekk nr 2 når jeg tørker meg engang til på samme toalett besøk Har hele tiden ømme pupper og kvalme. Idag var det morgenkvalme med oppkast. ikke vondt i magen eller ryggen. jeg ville kjent igjen en spontanabort, men er veldig Berg og dalbane med denne spottingen. Flere som har opplevd det? Er det normalt å spotte så ofte? Er det noe jeg bør være Ops på? sist svangerskap hadde fosteranlegget en veldig fin plassering.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 Vær obs. Jeg spottet en uke, som gikk over til lett blødning, som endte med spontanabort. Tok nesten 2uker Anonymkode: 3d9b4...2ad
tito,lussi Skrevet 1. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær obs. Jeg spottet en uke, som gikk over til lett blødning, som endte med spontanabort. Tok nesten 2uker Anonymkode: 3d9b4...2ad Og du hadde sterke og økende symptomer under spottingen?
Forever22 Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 Spottet hele svangerskapet jeg 😅 begge gangene faktisk. Det har gitt seg rundt uke 27-28 🤷🏼♀️ Men har spottet jevnt og trutt gjennom hele. Trodde jeg fikk mensen den dagen jeg venta mens og, men neida🤷🏼♀️ Hatt lavtliggende morkake begge gangene☺️ Jeg hadde menssmerter også.
tito,lussi Skrevet 1. juli 2020 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2020 Akkurat nå, Forever22 skrev: Spottet hele svangerskapet jeg 😅 begge gangene faktisk. Det har gitt seg rundt uke 27-28 🤷🏼♀️ Men har spottet jevnt og trutt gjennom hele. Trodde jeg fikk mensen den dagen jeg venta mens og, men neida🤷🏼♀️ Hatt lavtliggende morkake begge gangene☺️ Jeg hadde menssmerter også. Er det farlig med lavtliggende morkake? hadde du sånn spotting som jeg har? har en veldig god magefølelse noe jeg ikke hadde sist og fin HCG økning
Forever22 Skrevet 1. juli 2020 #6 Skrevet 1. juli 2020 (endret) 6 minutter siden, tito,lussi skrev: Er det farlig med lavtliggende morkake? hadde du sånn spotting som jeg har? har en veldig god magefølelse noe jeg ikke hadde sist og fin HCG økning Det kan jo være farlig, men det går som oftes helt fint. Unngå tunge løft osv ☺️ Jeg har hatt det begge gangene og det har gått fint. ja, jeg har hatt sånn som deg. Men jeg kunne også blø ganske mye av og til. Trodde jeg spontanaborterte i uke 8. Blødde kjempe mye med koagler og hele pakka. men spira hadde det kjempe fint ❤️ etter den store blødningen så fortsatte jeg å spotte litt. Litt rosa her og litt rosa der. Innimellom et par røde flekker ☺️ Kom og gikk hele tiden. kan være mange grunner til at man blør i et svangerskap. Skjøre slimhinner, foranliggende morkake, lavtliggende morkake osv.. Endret 1. juli 2020 av Forever22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå