Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svarer ikke når jeg ringer. Leser ikke meldingene mine. 3 uker siden jrg fikk svar. Har jobben, men alt ble usikkert pga Corona. Noe nedbemanning og noen vet ikke om de får beholdt jobben. Jeg føler meg tatt lite seriøst. Denne sjefen har gjort så jeg fikk problemer i jobben. Jeg skulle få beskjed om jeg skal gjøvre diverse, ta me ting eller fikse ting.har fått klager og kjeft at andre ansvarlige fordi sjefen ikke har gitt meg i fo. Et par ganger har jeg heller ikkr fått lønn på datoen eller blitt trukket lønn uten å få begrunnelse, men får stort sett set jeg har krav på. Nå begynner jeg få selvresepekt. Innafor å søke andre jobber, og drite i kontrakten? Jeg har jo oppsigelsestid. 

Anonymkode: 2a915...c43

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Søk andre jobber og send inn oppsigelsen i dag, hadde ikke giddet å jobbe for en som er så useriøs. 

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Søk andre jobber og send inn oppsigelsen i dag, hadde ikke giddet å jobbe for en som er så useriøs. 

Min arbeidsgiver vet alt om meg. Mine utfordringer kom til syne i aribeidet. Jeg gjorde en god jobb, men noen små ting ødela en del og ble et problem. Arbeidsgiver fikk vite alt. Og har tatt meg for den jeg er. Det er en person som ikke tråkker på eller mobber, men føler nesten jeg har blitt manipulert. Sett på som dummere slik at hn kunne lyve til meg. Nå vet ikke jeg om hn har lyvd, men noen ting er litt for godt til å være sant og jeg har flere ganger lirt på hvorfor akkurat hn visste det. 

Har faktisk gjort mye for meg, tatt meg for hva jeg er. Men likevel føler jeg meg behandlet litt som dritt. Noen andre fikk en attraktiv arbeidsoppgave. Fordi de ikke hadde disse utfordringene jeg har. Flinkere rett og slett og jeg er ikke vitter for det. Det er derimot forståelig. Men så kunne ikke disse gjøre jobben likevel og jeg ble valgt som et sistevalg. Det var her det skar seg med beskjeder. Jeg fikk ikke beskjed om hva jeg skulle forberede og ta med. Da fikk jeg kjeft av de jeg skulle gjøre dette for, deretter sjefen fordi hn tok det som et selvfølge at jeg visste det. Sa jeg hadde gjort det før, men jeg hadde ikke det! Sjefen har flere ganger blandet meg og andre.

Useriøs er ikke noe jeg vil si. Men kanskje manglende egnethet til å være leder rett og slett.... 

Anonymkode: 2a915...c43

AnonymBruker
Skrevet

Du bør øve på formidling og fremstillingsevne. Kan fort bli misforståelser om du er like uklar og rotete på jobb som her. 

Anonymkode: 5096a...732

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Du bør øve på formidling og fremstillingsevne. Kan fort bli misforståelser om du er like uklar og rotete på jobb som her. 

Anonymkode: 5096a...732

Jepp. Skjønte fint lite av hele greia...

Anonymkode: fcb6b...3cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...