Gå til innhold

Har ditt barn holdt seg på vekstkurven hele livet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller har det variert litt? I så fall når varierte det? Endret det seg f eks I puberteten? 

Anonymkode: 3152a...576

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun er bare tre år enda, men hun har alltid holdt seg på kurven. Det første året var hun over, men så flatet det seg ut og hun holder seg fint ❤️

Anonymkode: 59e3e...eda

AnonymBruker
Skrevet

Begge mine har holdt seg på sin kurve, nå 17 og 19, født litt over gjennomsnitt på kurven og lligget der hele veien 

Anonymkode: 20ea6...7e2

Skrevet

De har stort sett holdt seg på kurven sin, men mellomste dalte ned i undervektig de første skoleårene. 

AnonymBruker
Skrevet

Min har vært høy hele veien (jente, 10), akkurat nå er hun veldig mye høyere enn normalen. Jeg synes det er bra, håper hun strekker seg enda mer, selv om hun allerede er mye høyere enn klassevenninnene. Jeg fikk nemlig høre av legen at pga tidligere sykdomshistorikk vil hun komme tidlig i puberteten, og dermed slutte å vokse tidlig. Gleder meg over hver cm, og håper mensen holder seg LANGT unna en stund til. De andre vil nok ta henne igjen om en stund, håper bare hun får bli litt lengre enn hun er nå.

Anonymkode: f2b96...220

AnonymBruker
Skrevet

Ligget øverst i kurven hele livet frem til 14-års alderen. Sluttet å vokse ved 12 års alderen og raste ned i vekt da hun fylte 14.

Anonymkode: 06ae6...06f

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ligget øverst i kurven hele livet frem til 14-års alderen. Sluttet å vokse ved 12 års alderen og raste ned i vekt da hun fylte 14.

Anonymkode: 06ae6...06f

Oj! Hva skjedde?

Anonymkode: 84352...e10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...