Gå til innhold

Blir det utenlandsferie på deg i sommer/høst, eller holder du deg i Norge?

Ferie i utlandet eller hjemme i Norge?  

67 stemmer

1. 1. Utlandet eller Norge?

• Det blir ferie i Norge i sommer/høst
      50
    • Det blir ferie et sted i Norden i sommer/høst
      6
    • Det blir ferie i utlandet (de landene som er åpne for innreise osv)
      11

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hehe neida, jeg bare tuller litt med deg.

Det var liksom bare så spesifisert - skal til Sverige og der skal jeg til Stockholm. Sverige er så uglesett fra alle kanter at det føltes nesten som om du prøvde å bare trekke litt i folk. For min del må du gjerne dra dit. Kos deg på ferie i Stockholm :)

Endret av Hatsumomo
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Hehe neida, jeg bare tuller litt med deg.

Det var liksom bare så spesifisert - skal til Sverige og der skal jeg til Stockholm. Sverige er så uglesett fra alle kanter at det føltes nesten som om du prøvde å bare trekke litt i folk. For min del må du gjerne dra dit. Kos deg på ferie i Stockholm :)

Nei, det var ikke derfor. Jeg har faktisk tenkt meg dit :) 
Takk for det! skal kose meg :) 

Anonymkode: 5f6c0...079

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde egentlig planlagt ferie på et nydelig slott sør i Sverige, men det utgår i år gitt😅 Blir Norgesferie for alle penga, da internasjonale fly og flyplasser frister lite..

Anonymkode: d102a...691

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lyst på en tur til Østersund om Sverige åpner. Bor rett ved grensa og savner Sverige.

Anonymkode: 8d740...b13

• Liker 1
Skrevet

Du burde gitt mulighet for flere svar pr person. Jeg svarte, ferie i Norge. Men samtidig planlegger jeg og en tur til utlandet til høsten. Da til land som regjeringen åpner opp for.

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal kose oss i Norge ❤️ Faktisk litt lei den varmen vi hadde i juni, så det frister ikke å dra til sydligere strøk i det hele tatt. 

Anonymkode: c7a23...e8b

AnonymBruker
Skrevet

Jobber hele sommeren, og begynner å studere til høsten - så i år blir jeg i Norge. Håper å ta det igjen neste år, men koser meg veldig her også 🤗

Anonymkode: bdebf...1cc

AnonymBruker
Skrevet

Finland og så Norges-ferie 

Anonymkode: 2f269...fa1

AnonymBruker
Skrevet

Har så mange frilansere i familie og vennegjeng, som fortsatt sitter permitterte hjemme og venter i spenning, så her blir vi hjemme! Solidaritet!

Anonymkode: 67700...fe8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bor ikke i Norge, men skal ta en tur til et land med muligheter for å bade i havet, ja. 

Anonymkode: 7951e...7d2

AnonymBruker
Skrevet

Vi booket høstferie på Kreta i oktober for et halvt år siden. Satser på at den går i boks. Jobber mye hjemme nå i sommer, og ser virkelig frem til å kunne reise igjen.

Anonymkode: b0a71...44e

AnonymBruker
Skrevet

Hjemme i Norge på ubestemt tid. Australia så snart det går.... Regner med det blir når vi får vaksine evt koronas-sertifikat, så det blir nok en god stund til dessverre.

Anonymkode: b3fb1...211

AnonymBruker
Skrevet

Blir en liten tur til Danmark

Det frister veldig å være "ulydig" og reise til Alicante, det er karantenen som stopper det. Må reise til uken så kan ikke vente lenger på at Spania skal godkjennes.

Anonymkode: 42d6b...0d1

• Opprett ny...