Gå til innhold

Liker ikke barn!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 3 barn selv og jeg elsker de over alt på jord. Og jeg er glad i nevøene mine. Men jeg liker ikke andre barn! Noen kan jeg tålerere og like til en viss grad. Babyer liker jeg. Men de fleste barn over 3 år liker jeg overhode ikke.

Har hatt kjærester som har hatt barn. Jeg har aldri likt barna til kjærestene mine. Men jeg later jo som jeg liker alle barn.

Pga dette problemet så vil eller bør jeg aldri jobbe med barn, og det er helt greit. Hva er galt med meg?

Anonymkode: 645b3...ace

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe galt med deg. 

Selv synes jeg babyer er helt uinteressante og nei takk, jeg er ikke interessert å holde babyen din. Da må de være i ekstremt nær slekt (niese, nevø). 

Anonymkode: 3eabd...4ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt lik.

Sliter seriøst med å like vennene til barna mine... 

Men det blir bedre når barna blir store, og det er lettere å snakke med de, bli bedre kjent med de og like de for den de er som person :) Jeg liker ikke barn, men ungdommene liker jeg veldig godt :) 

Anonymkode: 678cb...c58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eg tror ikkje det er noko galt med deg? Håper ikkje det, for eg sliter med det samme. Liker ikkje barn generelt. Synes dei er frekke.

Barna i barnehagen er sjarmerande dei altså, men eg er litt bekymra for at eg ikkje vil komme til å like dei framtidige vennene til barnet mitt når dei blir eldre. Liker få barn, og det har blitt verre med inntoget av smarttelefon og elektroniske dingser. Når man ser barn som sitter med nasen i telefonen på trampolinene på leikeplassen i staden for å leike fysisk, har det gått for langt. Men det er så klart ikkje barna sin feil. Det er uansett veldig positivt at barnet har venner, og det vil vere mykje viktigare enn at eg evt ikkje kommer til å like desse vennene (eg vil jo gjere alt for å skjule at eg ikkje liker dei så klart)!

Anonymkode: 4eb70...58a

AnonymBruker
Skrevet

Dere er klar over at barn bsre er....folk?

Anonymkode: e51cd...c4a

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er klar over at barn bsre er....folk?

Anonymkode: e51cd...c4a

Jepp. Eg liker ikkje så godt folk heller 😄

Anonymkode: 4eb70...58a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...