AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Hei, jeg og døtrene har tykt stritt glatt hår som floker lett, halvlangt - langt, avhengig av å klippe det opp i ulike lengder for at det ikke skal bli for tungt. Det er ikke hvert enkelt hårstrå som er tykt, men summen av alle hårstråene. Nå tenkte jeg å kjøpe en krølltang for å kunne få litt valgmuligheter på frisyrefronten, ønsker meg både børsteføner for å få litt luftigere volum, og krølltang. Men det er ikke lov å prøve krølltang i butikk. Hva slags type krølltang passer til tykt nordisk glatt hår? Jeg ønsker å kunne lage både definerte krøller, og kanskje litt større mer naturlige krøller. Og at det ikke er for hardt mot håret (leste at keramisk flate er viktig da). Og som ikke tar alt for mye tid. Har lest noen tester på nett, men synes ikke de skriver noe om hårtyper der. Jeg har venninner som er fornøyd med enkle billige krølltangmodeller, men de har også tynt hår som går mye fortere både å vaske og style. Anonymkode: 5f3c9...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå