Gå til innhold

USA tømmer lagrene for coronamedisin

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Så når man ser en tale som er LIVE, DIREKTESENDT - så er det fake news? 
Jaggu, her skal man ikke en gang ta for god fisk at det som strømmer ut av kjeften på denne karen er det han faktisk sier.

Spørs på hva som blir sagt og hvem som sier det.

Og hvis du har hatt mer tro på de forrige presidentene så har du spist den blå pillen. 9 av 10 har det. Eller, kanskje det nærmer seg 7-8 av 10 etterhvert.

Tenk selv sier jeg, ikke tro på alt du hører på nyhetene og ikke la de diktere hva du mener, hvem du liker og misliker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
37 minutter siden, MarieLo skrev:

den blå pillen

Du er av den sorten ja :fnise:

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
Skrevet (endret)
40 minutter siden, MarieLo skrev:

Tenk selv sier jeg,ikke tro på alt du hører på nyhetene og ikke la de diktere hva du mener, hvem du liker og misliker,

Jommen sa jeg smør, for du hører jo ikke på noen, sant? Sikkert ingen ALTERNATIVE nyhetskilder som du fòrer deg med, sant? 

Yeah.. like troverdig som Trump du.

Og forresten, du er bra naiv om du ikke tror folk klarer å tenke tankene sine selv, alle er vi utstyrt med kritisk sans og en viss fornuft. 

Endret av Hatsumomo
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Jommen sa jeg smør, for du hører jo ikke på noen, sant? Sikkert ingen ALTERNATIVE nyhetskilder som du fòrer deg med, sant? 

Yeah.. like troverdig som Trump du.

Og forresten, du er bra naiv om du ikke tror folk klarer å tenke tankene sine selv, alle er vi utstyrt med kritisk sans og en viss fornuft. 

Jo, så klart hører jeg på alternative kilder og, det er den eneste måten en kan få en oversikt over hele bildet.

Du ser bare den siden som de vil at du skal se.

Og forsvarer den, akkurat som du er kondisjonert til å gjøre, slik som de ønsker.

Alle har en kritisk sans og en viss fornuft ja, men de aller fleste har gått på skole og vært utsatt for kondisjoneringen siden de var 6 år gamle. Og hvis skolene hadde lært folk hva indoktrinering er, hadde hele systemet kollapset av seg selv, så det lærer de ikke.

Tvert i mot, så lærer de folk å være "kildekritiske", noe som i utgangspunktet er positivt, men her betyr det å bare høre på dem og ikke tro på noe annet.

Endret av MarieLo
Skrevet
Akkurat nå, MarieLo skrev:

.Du ser bare den siden som de vil at du skal se
.

Og forsvarer den, akkurat som du er kondisjonerte til å gjøre, slik som de ønsker.

\

Hehe, du vet ikke en TØDDEL om meg eller hvilke nyhetskilder jeg lener meg på, så spar deg den så utrolig gjennomsiktig dårlige hoveringen :pinar:. Jeg forsvarer intet, jeg bare derimot tar ikke deg og det du sier (pille typen som du er) for noe som helst god fisk. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hatsumomo skrev:

Hehe, du vet ikke en TØDDEL om meg eller hvilke nyhetskilder jeg lener meg på, så spar deg den så utrolig gjennomsiktig dårlige hoveringen :pinar:. Jeg forsvarer intet, jeg bare derimot tar ikke deg og det du sier (pille typen som du er) for noe som helst god fisk. 

Hadde du sett mer av noe annet, hadde du tenkt annerledes om Trump.

Og jeg har ikke behov for å heve meg, det spiller ingen rolle for meg om du tror på meg eller ei. 🙂

Skrevet (endret)
57 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Du er av den sorten ja :fnise:

Det er bare du som prøver å heve deg. Hvordan står det til med selvinnsikten?

Endret av MarieLo
AnonymBruker
Skrevet
På 1.7.2020 den 11.02, AnonymBruker skrev:

Bra at Trump viser styrke og setter USA først.

Om han hadde sendt hele lageret gratis til røde Europa ville det uansett kun holdt i et par uker, før blodsosialistene igjen hadde funnet noe å klage på.

Anonymkode: 6383c...0ec

• Opprett ny...