AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Hvilket vaskemiddel for vaskemaskin og oppvaskmaskin er best for miljøet, flytende, tablett, pulver og hvilket merke ? Anonymkode: c91d1...e41
newman01 Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 Klar skryter av å være lite miljøskadelig ihvertfall. Kjøkkenhåndsåpen er veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 Klar og Ecover. Den siste er litt dyrere da. Og vaskenøtter er det aller mest miljøvennlige Anonymkode: 88907...771 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 Sjå etter svanemerket. Det mest miljøvennlige er uansett å vaske med full maskin, og halde seg til anbefalt dose vaskemiddel (ikkje ta meir vaskemiddel enn nødvendig). Og vaskenett så partiklar fra fleece og liknande ikkje slepp ut i avløpet. Anonymkode: 68414...c7d 2
Sokkar Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sjå etter svanemerket. Det mest miljøvennlige er uansett å vaske med full maskin, og halde seg til anbefalt dose vaskemiddel (ikkje ta meir vaskemiddel enn nødvendig). Og vaskenett så partiklar fra fleece og liknande ikkje slepp ut i avløpet. Anonymkode: 68414...c7d Og å ikkje vaske kle som ikke trenger å vaskes 😊 Selv går jeg etter svane og allergimerker. Alltid parfymefritt. Har prøvd vaskenøtter, men aner ikke hvor man får tak i det her i Bergen 😊 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #6 Skrevet 1. juli 2020 Akkurat nå, Sokkar skrev: Og å ikkje vaske kle som ikke trenger å vaskes 😊 Selv går jeg etter svane og allergimerker. Alltid parfymefritt. Har prøvd vaskenøtter, men aner ikke hvor man får tak i det her i Bergen 😊 Prøv iherb.com Anonymkode: cc4fc...711
Sokkar Skrevet 1. juli 2020 #7 Skrevet 1. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv iherb.com Anonymkode: cc4fc...711 Kan kjøpe det i en annen by når jeg er på besøk hos mamma, men hadde vært praktisk å hatt en butikk i nærheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå