AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Vi har en på snart 2 år. Vi gjør aldri noe med han til vanlig. Det er barnehagen, rett hjem, middag, litt Barne-TV, dusj og leggetid. Dette er hverdagen vår. I helgene drar vi å besøker besteforeldre, går vi på tur, kjøpesenter, lekeplasser og parker. Vi finner bare på ting i helgene, hverdagen er vi kun hjemme. Er dette normalt? Eller bør vi skjerpe oss? Anonymkode: 178c9...69f
tangent Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 Helt vanlig! Hvis du rekker å lese litt og leke litt, så er det godt innafor. Jeg og mine venner med små barn har få aktiviteter på ettermiddagen på en vanlig hverdag. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 Kjære deg, dere gjør da ingenting unormalt! Det er snakk om en toåring! Han har godt av rolige ettermiddager hjemme med foreldrene sine! Og du sier at dere aldri gjør noe med han, men helgene deres er da aktive og dere trenger ikke «å skjerpe dere», så ikke tenk mer på dette du! Anonymkode: 59a54...98b 1
Sinte-my Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 Fulle ettermiddager kommer tidsnok! Hadde det akkurat på samme vis da min var to år. Det hendte vi dro på lekebesøk, men det tilhørte sjeldenhetene. Nå er min åtte. Det er kjappe middager, han drar på besøk til venner, lekser og trening to gang i uka. Hverdagen er travel nok, så savner nesten de mer rolige ettermiddagene vi hadde i barnehagetiden 😂
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 Det er helt normalt, uansett alder og situasjon. Vi har tre barn på barneskolen, og bare to av de har hatt organisert aktivitet, en gang i uken. Ellers er vi hjemme. Dvs en av oss voksne er hjemme, mens den andre gjerne er ute på egne interesser. Barna driver med sitt, litt hjemme og litt hos venner. Vi lever sånn vi vil, og er ikke opptatt av å være så "korrekte" hele tiden. Etter skole og lekser mener jeg barna trenger pause fra voksen organisering, derfor får de gjøre som de vil, mens vi sørger for at en voksen alltid er hjemme og tilgjengelig. Under hjemmeskoleperioden så vi hvor slitne barna faktisk blir av å være på skolen + lekser, de var mye mer opplagte og glade når de hadde hjemmeskole. Vi må ikke ut i skog og mark, over haug og hammer, for å være gode foreldre Anonymkode: 6f6f2...af4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå