Gjest GT Olga Skrevet 27. september 2002 #21 Del Skrevet 27. september 2002 Tror jeg svarer en gang til jeg For all del du er ikke sex gal. Men når situasjonen er som den er , så er d så lett og bli for opphengt i sex. Men kankje problemet bare er et resultat av et annet problem . Jo mer vi tenker på dette "problemer " jo mer frustrert blir vi av det . Her har vi en del og lære av guttene. Vi tenker og tenker og diskuterer alt opp og i mente - konklusjonen blir at problemet opptar hele hodet vårt. Gutter har lettere for og "skru av " di tankene. Ja , jo di kan være enige og :ja , jeg skal forbedre meg ....og ja , jeg forstår deg osv. Så tenker di ikke mer på det - på en stund , til di føler "presset" fra oss igjen . Og da vil di iallefall ikke. For di føler seg "ikke mann "nok . siden vi "maser" og det ikke er di som tar initiativet. ( til vanlig så vil menn at vi også viser initiativ , men ikke når di er OBS på denne problem stillingen i forholdet - da føler di seg presset. Er dette riktig gutter ? det er iallefall slik jeg oppfatter situasjonen. Og min måte og takle dette på er: Vær kosen , vær blid, gi han tid, ikke press, la han komme til meg ........ vet det er frustrerende :-? men føler at det er det eneste som "når fram " hvem sier at deter lett :evil: men med list tror jeg vi kommer i mål. Tror problemet er mye mer vanlig enn noen er klar over , så lille venn du er langt ifra alene.......... men kankje noen menn kan komme med noen forslag på hvordan di vil vi skal komme i mål og få et godt sexliv igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sedai Skrevet 27. september 2002 #22 Del Skrevet 27. september 2002 Fin fram de første bldene av dere sammen eller de første brevene dere sendte til hverandre. Les gjennom dem og prøv å tenke på hva var det som tiltrakk meg hans oppmerksom het. Hint så mye dere vil vi gutta forstår ingen ting like vell. Mitt råd er: Elsk meg forfør meg ikkje for fort men langsomt og lenge la lysten bygge seg opp i oss begge la det heile bli eit kjempelangt vorspil fra tidlig om morgonen og langt på kveld. OBS! Får håpe du ikkje har gått i fella å bruke sex mot kjeresten din som press middel, fordi du er sur eller for å straffe han for noe som han har gjort galt. Da er alt håp ute og når han går til sengs med deg er det berre for å tilfredstille seg selv og ikkje straffe aparatet. Sory det er ingen annen vei utenom dette en å prate om det. Og det er skjelden det hjelper. Sex er for fint til å ødelegges på dette viset og en gutt vil for altid ha det i bakhode at dette er eit straffe aparat og forholde seg til det på det viset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå