Gå til innhold

Er jeg sex gal?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Tror jeg svarer en gang til jeg :lol: For all del du er ikke sex gal. Men når situasjonen er som den er , så er d så lett og bli for opphengt i sex. Men kankje problemet bare er et resultat av et annet problem . Jo mer vi tenker på dette "problemer " jo mer frustrert blir vi av det . Her har vi en del og lære av guttene. Vi tenker og tenker og diskuterer alt opp og i mente - konklusjonen blir at problemet opptar hele hodet vårt. Gutter har lettere for og "skru av " di tankene. Ja , jo di kan være enige og :ja , jeg skal forbedre meg ....og ja , jeg forstår deg osv. Så tenker di ikke mer på det - på en stund , til di føler "presset" fra oss igjen . Og da vil di iallefall ikke. For di føler seg "ikke mann "nok . siden vi "maser" og det ikke er di som tar initiativet. ( til vanlig så vil menn at vi også viser initiativ , men ikke når di er OBS på denne problem stillingen i forholdet - da føler di seg presset. Er dette riktig gutter ? det er iallefall slik jeg oppfatter situasjonen. Og min måte og takle dette på er: Vær kosen , vær blid, gi han tid, ikke press, la han komme til meg ........ vet det er frustrerende :-? men føler at det er det eneste som "når fram " hvem sier at deter lett :evil: men med list tror jeg vi kommer i mål. Tror problemet er mye mer vanlig enn noen er klar over , så lille venn du er langt ifra alene.......... :wink: men kankje noen menn kan komme med noen forslag på hvordan di vil vi skal komme i mål og få et godt sexliv igjen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin fram de første bldene av dere sammen eller de første brevene dere sendte til hverandre.

Les gjennom dem og prøv å tenke på hva var det som tiltrakk meg hans oppmerksom het.

Hint så mye dere vil vi gutta forstår ingen ting like vell.

Mitt råd er:

Elsk meg forfør meg ikkje for fort men langsomt og lenge la lysten bygge seg opp i oss begge la det heile bli eit kjempelangt vorspil fra tidlig om morgonen og langt på kveld.

OBS!

Får håpe du ikkje har gått i fella å bruke sex mot kjeresten din som press middel, fordi du er sur eller for å straffe han for noe som han har gjort galt.

Da er alt håp ute og når han går til sengs med deg er det berre for å tilfredstille seg selv og ikkje straffe aparatet.

Sory det er ingen annen vei utenom dette en å prate om det. Og det er skjelden det hjelper.

Sex er for fint til å ødelegges på dette viset og en gutt vil for altid ha det i bakhode at dette er eit straffe aparat og forholde seg til det på det viset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...